Kuinka nopeasti mies toipuu erosta?
Tuli mieleen, kun toista ketjua luin.
Olen ollut seurustelusuhteessa kesästä lähtien. Meillä menee mielestäni hyvin, ollaan tutustuttu toistemme perheisiin, ystäviin ja tullaan kaikki loistavasti toimeen. Halutaan molemmat vakaata ja pitkäaikaista suhdetta, ollaan puhuttu perhehaaveistamme, tulevaisuuden asumiskuvioista ja naimisiinmenosta. Arki rullaa hyvin ja rakastamme molemmat toisiamme.
Mutta jostain syystä aloin nyt murehtimaan, että olenko miehelle kuitenkin vain "laastari", kun hän hyppäsi edellisestä pitkästä suhteestaan niin nopeasti toiseen. Exänsä kanssa olivat ihan nuoresta asti yhdessä, yli 10 vuotta ja eronsa jälkeen me kohtasimme n. kuukausi tämän jälkeen. Voiko noin nopeasti toipua erosta? Mies on kyllä useasti sanonut, että eroa oli mietitty jo monta vuotta ja se oli molemmille lopulta vain helpotus. Olenko ihan idiootti, kun murehdin tällaista asiaa kun meillä menee kuitenkin hyvin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oikea MIES toipuu minuutissa.
Oikea mies osaa käsitellä asioita/ tunteita/ puutteitaan jos hyviäkin puoliaan ja reflektoida. Sinä puhut psykopaatista tai narsistista. Niillä on päässä katkaisija mistä ne vain napsauttaa tunteet pois päältä. Normaali ihminen ei ole sellainen.
Ihan erosta riippumatta tuo on todella nopea etenemistahti. Alle puoli vuotta ja nyt jo suunnitellaan perheen perustamista. Mutta ehkä tämäkin on yksilöllistä. Itse en ottaisi vakavasti miestä jolla on noin kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se voinu panna muita jo sen edellisen suhteen aikana. Niinhän ne miehet tekee.
Harppu puhuu vaan omasta puol(e/iso)staan yleistämättä.
Onko sulla vaikea aamu vai koko elämä?
Ei kumpikaan, toisin kuin em. miesvihaajaharpulla.
Henkisesti miehellä kestää kauan, mutta ottaa nopeasti uuden siivoojan/ruuanlaittajan, ettei itse tarvi tehdä niitä.
Mitä oikeasti tiedät niiden erosyistä?
Varmaan tottakin kun se oma elämä tulee laitettua sivuun miehen hienomman ja tärkeämmän elämän tieltä, että mikään ei häiritsisi sitä.