Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen vetoa terapeuttiini

Vierailija
16.03.2014 |

Kauhea klisee mutta totta. Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, naisia ovat

Vierailija
2/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää mun on niin ihana, älykäs ja sivistynyt mies. Huomaa vain sen mikä voima sillä kuuntelulla on. Ap

Vierailija
4/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia, luonnollista ja yleistä, ja tavallaan kuuluu tuohon auttamissuhteeseen. Puhu asiasta terapeuttisi kanssa tai googleta aihetta. Toivottavasti ymmärrät, että vaikka terapeuttisi tuntisi samoin, hän ei ammatillisuutensa vuoksi saa ryhtyä mihinkään kanssasi.

Vierailija
5/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitä on katsottu Hannibalia ;) Sellaiseen terapeuttiin minäkin tuntisin vetoa!

Vierailija
6/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:26"]

Täysin normaalia, luonnollista ja yleistä, ja tavallaan kuuluu tuohon auttamissuhteeseen. Puhu asiasta terapeuttisi kanssa tai googleta aihetta. Toivottavasti ymmärrät, että vaikka terapeuttisi tuntisi samoin, hän ei ammatillisuutensa vuoksi saa ryhtyä mihinkään kanssasi.

[/quote]

Oletko alalla? Meneekö tämä ohi? Pelkään että jään jotenkin kiinni häneen.

Vierailija
7/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi komea mies terapeuttina.

Vierailija
8/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:26"]

[/quote]

Oletko alalla? Meneekö tämä ohi? Pelkään että jään jotenkin kiinni häneen.

[/quote]

En, mutta takanani on kolmen vuoden terapiajakso, jossa minulle kävi samoin. Olen siis lukenut aiheesta paljon. Menee se ohi lopulta, mutta vaatii sen, että ymmärrät ettei kyse ole ns. oikeasta rakkaudesta, etkä yritä tehdä asialle mitään (flirttailua tmv). Minulle oli eniten apua siitä, kun sain kakaistua asian terapeutilleni. Asian ääneen toteamisen jälkeen se pahin jännite jo poistui, ja loputkin siinä joidenkin kuukausien aikana, kun kävimme asiaa läpi ja terapeuttini selitti, mistä tämä ilmiö johtuu.

Vierailija
9/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla pitäisi oikeassa elämässä olla mies, joka olisi yhtä kiinnostunut mun tunteista ja samalla puolella. Surullista kun ei ole.

Vierailija
10/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttääkö terapeutti farmarihousuja vai millaisia

t.tutkija-mies

Vierailija
11/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:50"]

käyttääkö terapeutti farmarihousuja vai millaisia

t.tutkija-mies

[/quote]

Ai, onko sulla joku aavistus hänestä? Kaipa farkkuja joo.

Vierailija
12/12 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:48"]

Ehkä mulla pitäisi oikeassa elämässä olla mies, joka olisi yhtä kiinnostunut mun tunteista ja samalla puolella. Surullista kun ei ole.

[/quote]

Voin lohduttaa, että luultavasti tuntisit samalla tavalla, vaikka sinulla olisi ymmärtäväinen mies kotonakin odottamassa. Kun tämän tyyppinen auttajaan ihastuminen ei ole sitä perinteistä mallia. -se saman kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan