Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo antaa nuolla vain ensimmäiseen saakka

Vierailija
17.11.2020 |

Mistähän voisi johtua että vaimo antaa nuolla ensimmäisen orkun mutta ei enempää olen koittanut pitää taukoakin jos olisi jotenkin herkillä tms

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei myöskään halua, että jatkan nuolemista ensimmäisen orkun jälkeen. Hänellä on paikat niin herkkänä, ettei halua minkäänlaista kosketusta sinne. Niin miesten kuin naistenkin genitaaleissa on suuria yksilöllisiä eroja.

Vierailija
2/3 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä ollut koko ajan vaimon kanssa jo yli 30 vuotta :) Ensimmäinen orgasmi hänelle tulee aika nopeasti ja lyhyenä silloin kun haluaa saada kieltä ennen yhdyntää. Toista kertaa ei saa antaa koskaan kielellä.  Minulle hän ei anna suuseksiä millään oikeastaan, joka ottaa kyllä päähän. Erittäin harvoin suostuu. siihen.

Sitten yhdynnässä hän yleensä saa aina toisen ehkä 5-10 minuutin jälkeen ja se on pidempi ja syvempi aina. Kolmatta ei tule millään keinolla juuri koskaan. Minä laukean tavalla tai toisella lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan vaimo. On kuulemma niin arka orkun jälkeen. Olisi kiihottavaa nuolla pidempäänkin, mutta minkäs teet. Aina orkun jälkeen vaimo työntää pääni pois.

Nuoltuani vaimolle orkun, annan hänen jonkin aikaa levätä, hyväilen samalla hänen kehoaaan käsilläni ja suutelen eri paikoista. Sitten kun vaimo on tarpeeksi palautunut ja osoittaa merkkejä että homma voi jatkua, pääsen panemaan. Tässä vaiheessa olen yleensä jo niin kiihottunut, että yhdyntä on ohi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän