Lihashuoltovasara
Syksyn hittituote lihashuoltovasara. Hintavertailun mukaan on aika isot erot. https://vertaahintoja.com/hinta.jsp?text=lihashuolto mikä on luotettava laite? Onko kokemuksia?
Kommentit (44)
Minulla on oma lihanuija Vaimo tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Juuu. Taidat olla vähän löysä kun et tarvitse lihashuoltoa muuten.
Biltemassa on usein edulliset hinnat.
Löysällä peeniksellä poraan lihakset kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Mihin lihakseen sitä käytetään?
Eiköhän se ole ihan normaalia, että liikkuvilla ihmisillä tulee lihakset kipeiksi. Lihashuoltovasaralla ne saa toivottavasti laukeamaan ja olon paremmaksi.
Tuttu Jämsässä viritti lihashuoltovasaran ja kun hieroi niskojaan kone sekosi. Koko pää ihan ruvella. Ovelana miehenä väitti joutuneensa pahoinpitelyn uhriksi saadakseen korvauksia vakuutusyhtiöltä.
Vierailija kirjoitti:
MInä suosittelen tätä ja ehdottomasti kustannustehokkain. Joulun kunniaksi voi pyhinä ottaa tuplanuijituksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu Jämsässä viritti lihashuoltovasaran ja kun hieroi niskojaan kone sekosi. Koko pää ihan ruvella. Ovelana miehenä väitti joutuneensa pahoinpitelyn uhriksi saadakseen korvauksia vakuutusyhtiöltä.
Saiko?
Kuulemma nuo alle satasen vehkeet toimivat ihan yhtä hyvin kuin ne 500 € kapistukset.
Mikä noissa on jujuna ja toimiiko ne tosiaan oikeasti? Oikea käsi ollut pitkään kipeä ja särkylääkkeitä syön kun ei terveyskeskuksesta muuta apua saanut. Auttaisiko tuo?
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa on jujuna ja toimiiko ne tosiaan oikeasti? Oikea käsi ollut pitkään kipeä ja särkylääkkeitä syön kun ei terveyskeskuksesta muuta apua saanut. Auttaisiko tuo?
Eikös oikean käden särkyyn auta fresh right kuten iltapäivälehdissä on mainostettu. Tuntuu kun olisi vieraissa käynyt.
Ite kokeilin kaverin luona tollaista. Pieniin lihaksiin tuntui ihan kamalalta,, oli millainen pää tai nopeus tahansa. reidet joissa isommat lihakset ei sattunut mutta ei siitä mitään hyötyäkään ollut. En aio ostaa omaksi ja jos on tämän joulun hittituote niin keväällä noita alkaa saamaan torista erittäin vähän käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ite kokeilin kaverin luona tollaista. Pieniin lihaksiin tuntui ihan kamalalta,, oli millainen pää tai nopeus tahansa. reidet joissa isommat lihakset ei sattunut mutta ei siitä mitään hyötyäkään ollut. En aio ostaa omaksi ja jos on tämän joulun hittituote niin keväällä noita alkaa saamaan torista erittäin vähän käytettynä.
Mites suhtautuu tähän legendaariseen Hitatchi hierontasauvaan? ja nyt puhutaan lihaksista.
Hitatchi on tunnetuin. Monikäyttöinen.