Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen psyykkeessä pitää olla joku pahasti vialla, jos katsoo Criminal Mindsia

Vierailija
15.03.2014 |

ei kommentoitavaa

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele väitteesi. Minä katson ja pidän sarjasta.

Vierailija
2/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kidutuskauhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen psyykkeessä pitää olla joku pahasti vialla, jos tekee vauvapalstalla diagnooseja toisten katsomista ohjelmista. Tuleva psykopaati ja mahdollinen sarjamurhaaja. 

Vierailija
4/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut tuota mieltä ihmisistä, jotka katsovat avaraa luontoa. Perusteluita en aio esittää.

Vierailija
5/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten niin terve, että osaa erottaa fiktion faktasta;-).

Vierailija
6/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten psyykkisesti sairaat katsovat sitä opetusmielessä, muut siksi koska se on niin erilainen omasta arkielämästä..

Vierailija
7/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras rikossarja! Tuossa oikeasti keskitytään tekijöihin ja mietitään mikä ajaa ihmisen tuollaiseen.

Muissa rikossarjoissa syyt ovat tyyliin "vaimo petti, olin mustasukkainen" "Halusin rahaa"

Vierailija
8/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tykkää ja katsoo esim. Criminal Mindsia ei tarkoita, että hyväksyisi tai ihannoisi väkivaltaa.

Vierailija
9/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas niiden, jotka katsovat Salattuja elämiä, psyykessä on jotain perustavanlaatuista pielessä. Criminal Minds sen sijaan on hyvinkin jännittävä sarja ihmismielen salatuista elämistä.

Vierailija
10/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:39"]

Paras rikossarja! Tuossa oikeasti keskitytään tekijöihin ja mietitään mikä ajaa ihmisen tuollaiseen.

Muissa rikossarjoissa syyt ovat tyyliin "vaimo petti, olin mustasukkainen" "Halusin rahaa"

[/quote]

Ne muut rikossarjat on sata kertaa uskottavampia kuin verellä ja kidutuksella mässäilevä Criminal Minds.

Vierailija
11/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:42"]

Ne muut rikossarjat on sata kertaa uskottavampia kuin verellä ja kidutuksella mässäilevä Criminal Minds.

[/quote]

Esimerkkejä?

Miten Criminal Minds mässäilee? Esimerkkejä?

Vierailija
12/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:39"]

[/quote]

[/quote]

Olen seurannut kyseistä sarjaa ja yhtäkään verellä ja kidutuksella mässäilevää jaksoa en ole nähnyt... Sanoisitko jonkun jakson esimerkiksi?

Vierailija
13/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Criminal Mindsin jaksot perustuneet jotenkin löyhästi tositapahtumiin?

Vierailija
14/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.buddytv.com/slideshows/criminal-minds/criminal-minds-the-top-10-most-disturbing-episodes-25903.aspx

Olen samaa mieltä. Englantia osaavat, lukekaa tuon linkin sisältö.

Vierailija
15/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:47"]Eikös Criminal Mindsin jaksot perustuneet jotenkin löyhästi tositapahtumiin?

[/quote]

Kyllä osittain ja lisäksi siinä viitataan lähes joka kerta tunnettujen sarjamurhaajien tekoihin.

Vierailija
16/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan sairas minä sitten olen, kun mielestäni Criminal Minds on ihan lälly ja tahattoman (?) koominen sarja? Sen katsominen aiheuttaa minussa lähinnä myötähäpeää...

Vierailija
17/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsoo koko perhe pienintä lukuunottamatta. Teinit 15- ja 17-vuotiaat kyllä.

Minusta ei kyllä eroa mitenkään muista poliisisarjoista kuin sillä että on ehdottomasti paras! Muissakin sarjoissa aina joku kuolee, väkivaltaisestikin.

Vierailija
18/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ap:n kanssa vähän samoilla linjoilla. Seurasin Criminal Mindsia useamman tuotantokauden. Tykkäsin erityisesti Derekin ja Penelopen sanailuista ja tietysti Spencer oli kiva seurattava.

Mutta sitten kerran se väkivalta kidutuksineen vaan alkoi olla liikaa. Yhdessä jaksossa oli joku tyyppi, joka kidutti ihmisiä kuoliaaksi ja nautti sen katselusta. Ja siinä samalla kun näytettiin tätä tyyppiä katsomassa ja kuvaamassa kuolevia ja kärsiviä ihmisiä niin me katsojat saimme nähdä samat jutut. Sitten vaan aloin miettiä, että onko tässä mitään järkeä. Me yleisö katotaan ihan samaa mitä se perverssi tappajakin katsoo. Ja se on olevinaan meille viihdettä! Se oli sitten viimeinen kerta kun katsoin Criminal Mindsia..

Vierailija
20/85 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos katsoo The Human Centipede 1 ja 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan