Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän lapset ... ressukat

Vierailija
16.11.2020 |

Tapasin eka kertaa miesystävän lapset ja mitä ihmettä... miten ne olikin niin raukkoja pieniä. Aivan ressukoita... ja huonoissa vaatteissa hiukset pystyssä.. mulla oli koko ajan fiilis että nämä tarttee eniten äitiään.. että miesystävän ja näitten lasten äidin olis pitänyt pysyä yhdessä. Miten mä selviän tästä hommasta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun huolehdit!

Ei lapset ihmeitä tarvitse! Lämmintä ja puhdasta vaatetta joka päivä, säännölliset ja rauhalliset yöunet (+ päiväunet?), ja ruokaa säännöllisin väliajoin. Se riittää, ja se että olette läsnä ja lapsilla on olo, että heistä huolehditaan. Ettei lapset jää yksin.

Kaikki muu sujuu omalla painollaan. Lapset leikkivät rauhassa keskenään, kun tietävät että aikuinen on saatavilla.

Vierailija
2/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti kuollut? Jos ei niin kyllä se lapsistaan huolehtii entisen miehensä kanssa, ei sinun tarvitse siihen puuttua kovin paljon, autat vain tarvittaessa jos haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuollut.. jotenkin vaan. En tiedä olenko valmis tähän. Kaikkia jännitteitä ja muita tulee. Lapset tarttee äitiään ja minä olen se paha joka tekee heidän äitinsä onnettomaksi. Miesystävä on kyllä ihana.

Vierailija
4/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena se joka kulki rikkinäisissä vaatteissa ja tiukka pystyssä.

Vaatteet sain valita/pukea itse ja parhaimmat käytin kirjaimellisesti loppuun asti.

Jalkaan vedin ne risat kuluneet lenkkarit jotka olivat ihan parhaat. My Littellin pony kuva kyljessä. Oli minulla siistejä ja ehjiäkin vaatteita mutta jos itse sain päättää...

Hiukset harjattiin joka aamu mutta ei ne siisteinä pysyneet loppupäivää.

Anna lasten olla lapsia ja miksi heti tuomitset muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä