Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun syytäni että tuli talvi

Vierailija
15.03.2014 |

Sain käytettyä pyöräni keväthuollossa. Miksen huolla itse, no jarrupalat piti vaihtaa, joten sama huollattaa kunnolla muutenkin. Ajan vain sulalla, joten laittamalla pyöräni kuntoon aiheutin talven. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataako jo lunta teillä? Meillä oli hirveä tuuli eilen, riepotti autoa miten sattuu (pieni, kun tuo on), mutta lunta ei ole satanut (eikä taida täällä sataakaan).

Jyväskylä

Vierailija
2/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi, vaikka kyllä V...  harmittaa toi lumi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt, kyllä minussakin on vikaa. Laitoin viikko sitten toppatakin kesäsäilytykseen.

Vierailija
4/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä uskalsin ääneen iloita eilisestä auringonpaisteesta... No niin, eipä näy aurinkoa enää ja lunta pukkaa.

Vierailija
5/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:51"]

Sataako jo lunta teillä? Meillä oli hirveä tuuli eilen, riepotti autoa miten sattuu (pieni, kun tuo on), mutta lunta ei ole satanut (eikä taida täällä sataakaan).

Jyväskylä

[/quote]

Tuosta voit katsella missä sataa lunta noin suurinpiirtein, siinä Jyväskylän alla on sade nyt... http://ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet

Vierailija
6/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 07:51"]

Jyväskylä

[/quote]

Tuosta voit katsella missä sataa lunta noin suurinpiirtein, siinä Jyväskylän alla on sade nyt... http://ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet

[/quote] Kiitos, koitin vain suomalaiseen tyyliin keskustella säästä, kun joku kerran keskustelun avasi. Käytän itse enempi Forecaa, meille Jyväskylään ilmatieteenlaitos näyttää usein sadealueet väärin ja Foreca oikein.

Vierailija
7/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vitutti täällä Turussa herätä ja nähdä lunta! Ja vitutti siis se lumi, ei pelkästään se että heräsin Turussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan