Mihin pääsisin silittämään kissaa?
Rakastan kissoja mutta en voi niitä ottaa tässä elämäntilanteessa. Kenelläkään ystävällä, kaverilla tai edes tutulla ei ole kissoja.
Mihin voisin mennä silittämään kissoja tai edes katselemaan niitä?
Kommentit (36)
Tampereella on kissakahvila, varmaan muualtakin löytyy.
Laita paikkakuntasi facebook-ryhmään tai vaikka kaupan ilmoitustaululle ilmoitus, jossa tarjoat kissanhoitopalveluita.
Eläinsuojeluyhdistykseen vapaehtoistyöhön.
Voit alkaa paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen vapaaehtoiseksi. Se vaatii tietenkin enemmän tai vähemmän sitoutumista, mutta kannattaa harkita. Vaihtoehtoisesti voit käydä avoimilla ovilla rapsuttelemassa katteja paikallisen yhdistyksen tiloissa.
Onko sinulla ketään kissallista kaveria?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei :(
Vierailija kirjoitti:
juurihan tuossa oli ettei ole...voisitko laittaa nettiin ilmoituksen että voisit silloin tällöin vaikka käydä hoitamassa päivän pari jonkun kissaa joka tarvii? Välillä kissan omistajana on hoitajat kiven alla varsinkin jos tulee yht äkkiä yön pari reissu pakosta johonkin.
Itse kävin satunnaisesti eläinsuojeluyhdistyksen kissatalossa apulaisena, siinä sai silitellä kissoja jotka ei paljoa silittelyä olleet osakseen saaneet. Osa tosin oli arkojakin. Kissanpentuja myös piti totuttaa käsittelyyn.
Kiitos vinkeistä! :) Täytyykin ensin selvittää, missä olisi lähin kissakahvila. Ja kaipaako paikallinen eläinsuojeluyhdistys apulaisia.
Laita lähikaupan ilmoitustaululle ilmoitus :)... jos joku kissaansa alueella ulkoiluttava ottaisi yhteyttä, niin pääsisit ulkona rapsuttelemaan kissaa :)
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin satunnaisesti eläinsuojeluyhdistyksen kissatalossa apulaisena, siinä sai silitellä kissoja jotka ei paljoa silittelyä olleet osakseen saaneet. Osa tosin oli arkojakin. Kissanpentuja myös piti totuttaa käsittelyyn.
Olis mahtava olla duunissa, jossa työtehtävä on silitellä kissoja :D
Kotieläintiloilla on yleensä muutama kissakin. Siellä voi käydä koettamassa onneaan. Jos ei löydy kissaa niin voi rapsutella muita eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis mahtava olla duunissa, jossa työtehtävä on silitellä kissoja :D
Kyllä se jätösten korjaus ja hiekkalaatikoiden pesukin kuuluu työhön. Mutta mitäpä siitä. Kehräys palkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Mun luo voi tulla, on kiva hyrräävä Bengali kissa. Silitä sinä kissaa niin minä voin silitellä sinua.
Bengalit on ihania mutta mä itse olen paksu keski-ikäinen palstamamma, ei tällaista kukaan halua enää silitellä! :D
Mä kaipaan kans kissaa, mutta en voi sellaista hankkia. Mutta käyn aina kävelylenkillä ja lenkin varrella on pieni tie omakotialueella, ja sen varrella tulee aina yks viirullinen kissa moikkaamaan mua, minä nyökkään kissalle ja se kiertää mun jalat pari kertaa, sitten jatkamme kumpikin lenkkiä eri suuntiin :)
Ehkä joskus päästään vielä silittelyasteelle.
Rule 12: Pet a Cat When You Encounter One
Tuossa pahimpaan hätään kissan hierontaa kuivaharjoitteluna
Käy kissakahvilassa.