Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioero 38-vuotiaana - mitkä ovat mahdollisuuteni löytää uusi suhde?

Vierailija
16.11.2020 |

Kysymys otsikossa. Olen akateemisesti koulutettu, mutta tällä hetkellä työtön. Asun pk-seudulla, vuokra-asunnossa. Ei lapsia tai lemmikkejä. Ei päihde- tai mt-ongemia. Olen mukava, hoikka ja minulla on pitkät hiukset.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä haluaisit löytää uuden suhteen?

Tämä. 

Vierailija
22/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät jos muutat muuttotappiopaikkakunnalle, jossa kaikki yksinäiset poikamiehet asuvat. Sinua ei nyt pidättele pääkaupunkiseudulla mikään. Pikkukaupungeissa on yrittäjämiehiä, joilla on talo, auto, vene ja koira mutta emäntä puuttuu.

Kuulostaa kyllä ihan hyvältä! Olettaen, että emäntänä on töitä :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on mitkä ovat mahdollisuutesi? Kun kerran haluat kumppanin, pitäähän sinun sellaista etsiä. Työtä toivottavasti haet itsesi takia joka tapauksessa. Omistusasunnon hankkimista et toivottavasti mieti sen perusteella, että se olisi etu parisuhdetta etsiessä.

Vierailija
24/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väliä sillä on mitkä ovat mahdollisuutesi? Kun kerran haluat kumppanin, pitäähän sinun sellaista etsiä. Työtä toivottavasti haet itsesi takia joka tapauksessa. Omistusasunnon hankkimista et toivottavasti mieti sen perusteella, että se olisi etu parisuhdetta etsiessä.

Hyvä kysymys ja hyvin sanottu.

Töitä tottakai haen itseni takia. Työ on minulle tärkeä asia.

Ap

Vierailija
25/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät jos muutat muuttotappiopaikkakunnalle, jossa kaikki yksinäiset poikamiehet asuvat. Sinua ei nyt pidättele pääkaupunkiseudulla mikään. Pikkukaupungeissa on yrittäjämiehiä, joilla on talo, auto, vene ja koira mutta emäntä puuttuu.

Kuulostaa kyllä ihan hyvältä! Olettaen, että emäntänä on töitä :)

Ap

Ei muuta kuin kartta esiin ja sopivia paikkakuntia bongaamaan ja tinderasetuksiin pidempi välimatka. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006263383.html

Vierailija
26/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Lapset olisivat este tai hidaste.

Vierailija
27/27 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuule ihan hyvältä, ei sun tarvi murehtia tommosia, onko just nyt töitä tms. Oot nuori eikä mitää kamalia riippuvuuksia ja töitäkin etit tai haluat niin ei pitäis syntyy siitä ongelmia.

Itse löysin unelmieni kumppanin, enkä miettinytkää töitä xD Kunhan kohtelee hyvin ja on mukavaa viettää aikaa yhdessä, työ asiat voi sitten selvittää ja etsiä parasta ratkaisua. Mutta itselle ei ollut este että kumppani ei ollut työllistynyt yritettyäänkään koska tilanne hänen alallaan oli huonompi. Kaikki asiat kuitenkin järjestyi :)

älä välitä negatiivisista kommenteista tai luovu unelmista. Tsemppiä ja kerro kun hyvä tyyppi löyty ;)