Kaupunkilaisnainen ei halunnut muuttaa Sammattiin
Liian pitkä matka töihin, huonot palvelut, huonot kaupat, ei ole edes elokuvateatteria, pimeetä on ja pelottaa.
Ei ihme että Suomi on täynnä avuttomia aikuisia naisia!
Kommentit (16)
Mitä Sammatissa sitten olisi ollut? Miksi naisen olisi pitänyt haluta muuttaa sinne?
Tuo nyt ei ole mikään avuttomuuden mittari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sammatissa sitten olisi ollut? Miksi naisen olisi pitänyt haluta muuttaa sinne?
Sammatissa on minä, mun talo ja mun elämä/kaverit.
M52
Huonot kaupat??? Siellä on yks ainoo kauppa.
Mä voin muuttaa mielelläni Sammattiin. Ihana paikka. T:N49 Karkkilasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Mutta kaikki tietää että olet homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Ja naisen pitäis vaihtaa oma elämänsä tuohon?
Lienen kaupunkilaismies, kun en näe mitään syytä miksi muuttaisin Sammattiin. Rapsakka 75km/suunta työmatka. Sammatista lähimmälle salille, dojolle tai kunnon ruokakauppaan matkaa.
Sammatti? Liian kaukana elämästä.
Missä on nyt ne, jotka uhos kovaan ääneen pitkän ketjun verran muuttavansa Helsingistä pois jonnekin viihtyisään pikkupaikkaan? :D
Avaas nyt vähän lisää miksi olisi pitänyt muuttaa. Mitä siellä on mihin olisi pitänyt ryhtyä? Yksi kälynen äijänkurppana ei ole kellekään syy muuttaa minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Missä on nyt ne, jotka uhos kovaan ääneen pitkän ketjun verran muuttavansa Helsingistä pois jonnekin viihtyisään pikkupaikkaan? :D
12 viestiä ketjussa, joten tuskin on kauhean kattava leikkaus foorumin käyttäjistä. Joku innostuisi muutosta, joku toinen ei.
Jos Lohja on Suomen perse, niin sammatti on sen perseen pesemätön reikä.
Ehkä siksi hän ei halunnut sinne?
Yllättävän monet naiset ei tykkää peppujutuista.
En osaa sijoittaa ollenkaan sen enempää sammattia taio lohjaa. Lienevät jossain "pohjoisessa",
Mun suomi on lovisa, borgå, helsingfors, ekenäs, hangö, åland, nykarleby, jakobstad, vasa, vörå. Muu on jumalan hylkäämää erämaata, finskejä, karhuja ja susia.
Sammatissahan ei ole palhon mitään mutta Lohjalla on.
Julkinen liikenne ei ole kummoinen.