Miten pystytte elämään ilman seksiä?
Ihmettelen, kuinka jotkut voivat elää seksittömässä suhteessa tai sinkkuna täysin ilman seksiä? Itselläni hajoaisi totaalisesti pää, kun aina tekee mieli. Onneksi elän suhteessa, jossa seksi toimii. Mietin vain miten joku pystyy elää ilman. No olenhan minäkin elänyt sen elämäni ensimmäiset 15 vuotta ilman seksiä, mutta se enempää en viikkoa pitempään viimeisten 30 vuoden aikana.
Kommentit (19)
Kun ei saa niin ei saa. Jossain vaiheessa siihen turtuu ja unohtaa koko asian, itse olen elänyt seksittä nyt abaut 7 vuotta, viimeisin seksikokemus oli silloin kun olin 22 vuotias. Alkuun oli hankalaa kun mietti kokoajan että mikä minussa on vikana kun en kenellekkään kelpaa, nykyään olen ihan sinut asian kanssa ja elelen yksinäni onnellisena. Teen asioita joita haluan, en ole vastuussa tulemisistani enkä menemisitäni yhtään kenellekkään. Silloin kun tarttee purkaa paineita käytän jompaakumpaa terveistä käsistäni ja vilkasta mielikuvitustani.
Mies 29 vuotta
Näinhän se on. Seksin puutteeseen ei kukaan kuole, mutta elämä on jotenkin täydempää, kun on seksiä oman rakkaan kanssa. Irtoseksi ei paljon lämmitä, vaan jättää tyhjän olon.
Niin no, en osaa sanoa että olisiko elämä täydempää tai ei, kun puuttuu vertailukohta. Ei asiaa joka on kokematta osaa kaivata.
Mies 29
Onhan seksi ihmiselämän perusta ja miksei ihmisoikeuskin siltä osin - pitäisi ainakin olla.
Mitä sanoo asiantuntijaraati?
Vierailija kirjoitti:
Se on pakko, kun mies ei halua eikä kukaan muu tällaista fyysisesti osittain vammaista huoli. Onhan ne halut kovat mutta ei voi mitään.
Kyllä minulle kelpaisi esim. pyörätuolissa oleva nainen, tai nainen jolta amputoitu jalka. Kun ei kukaan tällaista ujoa, kilttiä miestä huoli :(
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en osaa sanoa että olisiko elämä täydempää tai ei, kun puuttuu vertailukohta. Ei asiaa joka on kokematta osaa kaivata.
Mies 29
Näinhän se on esimerkiksi mäkihypynkin kohdalla. Ei osaa kaivata ellei ole kokeillut.
Mitä muuta M29v harrastaa kuin seksittömyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29Näinhän se on esimerkiksi mäkihypynkin kohdalla. Ei osaa kaivata ellei ole kokeillut.
Mitä muuta M29v harrastaa kuin seksittömyyttä?
Biljardia, punttisalia, uintia, kitaran soittoa, ja kalastusta.
Seksittömyyttä en itse kyllä harrastuksekseni laske, vaan kyseessä on vallitseva asiaintila. Olen siis kyllä harrastanut seksiä, ja pidän siitä, mutta minulla ei ole kokemusta juuri tuosta parisuhdeseksistä, joten sitä en osaa kaivata. Ehkä vielä joku päivä sitten.
Mies 29
Luetuani palstaa huomaan, että monet miehet kyllä harrastavat seksiä mutteivät anna sitä naiselleen, eli tyydyttävät vain itsensä naiseen. Joten moni nainen joutuu elämään ilman.
Olin pari vuosikymmentä suhteessa, jossa seksiä oli vähän ja ajoittain ei ollenkaan. Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen mies ja nyt reilun viisi vuotta satunnaisissa harvahkoissa suhteissa. Tämä on paljon helpompaa, kun ei ole naista lähellä, niin ei tee niin mielikään. Silloin kun mahdollista on, haluan seksiä aamuin illoin, mutta ei ikäisistäni naisista tahdo siihen olla kovin pitkään. Toiveissa kuitenkin olisi pysyvä, kiihkeä suhde. Pitkä, urheilullinen ja ehkä komeakin mies vain tuntuu saavan naiset puolustuskannalle. Ehkä nuo halutkin on vähän ylimitoitettu monelle.
Mikä Ap:n tarkoitus oli avautua. Narsistinen itsensä kehuminenko, että olet 45 vuotias ja viimeiset 30 vuotta olet saanut aina seksiä. Etkä kestäisi ilman, eikä kukaan muukaan voi kestää?
Kerro lisää. Miehesi on tietty isokyrpäisin ja maailman paras rakastaja, olette täydellisiä jne.
Mutta kuitenkin jauhat juttujasi tänne, etkä ole naimassa ukkoasi. Jokin ei nyt täsmää
Ööö, mistä aloituksessa voit tietää, että kyseessä on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ap:n tarkoitus oli avautua. Narsistinen itsensä kehuminenko, että olet 45 vuotias ja viimeiset 30 vuotta olet saanut aina seksiä. Etkä kestäisi ilman, eikä kukaan muukaan voi kestää?
Kerro lisää. Miehesi on tietty isokyrpäisin ja maailman paras rakastaja, olette täydellisiä jne.
Mutta kuitenkin jauhat juttujasi tänne, etkä ole naimassa ukkoasi. Jokin ei nyt täsmää
Kannattanee mennä agressoiden hallintakursille..
Onko AP mies vai nainen, ei käy ilmi. Ja onko muitakin kirjoituksia, kun puhut jutuista?
Minulla sama juttu, jo teininä ymmärsin, etten pysty elämään ilman seksiä. Minulla on aina ollut ja on paljon harrastuksia, eikä niistä tule mitään jos kassit on täynnä ja panettaa koko ajan. Nyt naitu vähintään kerta viikossa viimeiset 45v. Tämä on edellyttänyt hyvää vaimoa ja sitä, että olen saanut pidettyä hänet halukkaana.
M62
Ilman seksiä pystyy kyllä elämään, jos on toimiva käsi. Enemmän kaipaa fyysistä kosketusta, toisen ihon kosketusta. Minulle parturikäynti on ainoa mahdollisuus nauttia naisen kosketuksesta.
Mieluummin ilman kuin merkityksetöntä ja kylmää seksiä ivallisilta miehiltä.
Ilmoittaudun minäkin; seksiä pitää saada jokapäivä ja ainakin 2 kertaa. Mies haluaa myös, joten ollaan onnekkaita kun molemmilla samat tarpeet. Eikä olla nuoria, mutta leiskuu...
Kai sinullakin AP on joskus sellainen olo, ettei paneta? No kuvittele, että on olemassa ihmisiä, joilla on AINA juuri sellainen olo. Ei se ole edes mitenkään harvinaista.
Se on pakko, kun mies ei halua eikä kukaan muu tällaista fyysisesti osittain vammaista huoli. Onhan ne halut kovat mutta ei voi mitään.