Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen niin hirveitä painajaisi, etten edes kehtaa kertoa niistä kellekään

Vierailija
16.11.2020 |

Todella ahdistavia ja väkivaltaisia, joten lähes kenellekään en viitsi edes kertoa, tuntuu, että pidettäisiin mielenvikaisena. Tietty omista unista puhuminen on yleisesti ottaen tylsää muutenkin, mutta onko muilla yhtä hirveitä? Pitäisikö olla huolissaan?

Olen tosi kiltti ihminen ja siis pahimmat unet on täyttä verifantasiaa, yöks.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on patoutumia. Eskaloituu unina ne tukahdetut tunteet.

Vierailija
2/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla noitia lähellä satanisteja shamaaneja judeja kabbalaa. Ne egyptiläiset noidat kuule woodoonukkejen kanssa liikkuu lähiöissä vaikka niihin ei itse usko se vaikuttaa jos esim.on jotain huumeita laittanut sinuun. Ruokiin juomiin sekoitetaan huumeita tai voi ihan ruiskuttaa neulalla . Lähiöissä löytyy pihoilta huumeruiskuja käytettyjä ostareilta rannoilta jne. Älä pelkää niin Jeesus sanoo monta kertaa älä pelkää . Jos näet jonkun nuken joka voi olla woodoo niin palauta se nopeasti siihen paikkaan mistä luulet sen tuoduksi . Kiroukset menee sinne . Loitsut . Esimerkiksi satanisti uhraa eläimiä kuten myös judet muslimit tekee . Kristitty ei uhraa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain lääkettä mikä aiheuttaa levottomia unia tai painajaisia? Itse syön lääkettä mikä aiheuttaa tuollaista.

Vierailija
4/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöihin on tuotu myös susia lemmikkinä . Noituus tulee itäisiltä mailta . Tyhjennä asuntosi kaikista taikakaluista kirjoista kivistä kankaista uskontokirjoista jätä ainostaan tavalliset ja uusitestamentti .

Vierailija
5/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö jotain lääkettä mikä aiheuttaa levottomia unia tai painajaisia? Itse syön lääkettä mikä aiheuttaa tuollaista.

Et sitten syö niitä . Huumeet on myrkkyjä ja väärät annokset tappaa . Onko sinullakin noitia lähellä tai woodooporukkaa ? Hävitä heti noitaesineet nuket amuletit mikä voi olla niitä . Etsi jostain risti se rauhoittaa . Tai sellainen itse tai öljyllä sänkyysi mitä kaapeissasi on myös varastettu tavara on tuhoonvihittyä ja aiheuttaa kirousta .

Vierailija
6/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetason ongelmaa. Stressiä, paineita? Pystytkö tuntemaan ja ilmaisemaan vihaa. Onko menneisyydessäsi jotain käsittelemätöntä?

Vierailija
7/9 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lääkkeitä, nukkumaan käydessä oli hieman stressaantunut olo mutta ei mikään katastrofi. Vilkas mielikuvitus on kylläkin ollut aina ja joskus jopa haaveilin kauhukirjailijan urasta, mutta mm. noiden hirveiden unien vuoksi jätin sikseen (pahentaa jos yllykettä) enkä nykyisin harrasta mitään kauhuun viittavaakaan.

Miten te muut yöangstailijat koette unenne? Ootteko sujut niiden kanssa?

Vierailija
8/9 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko makuuhuoneesi miellyttävä, eli tunnetko olosi siellä rauhalliseksi? Entä, onko yövaatteesi mukavat, etteivät kiristä mistään? Etenkään kaulasta. Samoin myös sängyn/tyynyn mukavuus. Kaikenlainen epämukavuus voi aiheuttaa painajaisia.

Tokihan nuo voi olla myös tukahdettuja tunteita, koska "tosi kiltti". Koeta käydä läpi omia tunteita, ja rauhoittaa ne, hyväksyä asiat, jos jotain on sydämellä.

Vierailija
9/9 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ikäni ollut sama ongelma. Usein PMS oireilu pahentaa unia. Olen myös todella kiltti, äärimmäisen tunnollinen ja moraalinen ihminen.

Vinkkinä antaisin, että tuuleta makuuhuone kunnolla viileäksi ennen nukkumaanmenoa. Hanki painopeitto. Painopeiton lisäksi saatat tarvita tavallisen peiton, sillä painopeitto ei ole kovin lämmin. Lopeta ns. turhien uutisten lukeminen (toisin sanoen Iltalehti, Ilta-sanomat yms). Seuraa uutisia mieluummin vaikka paikallislehden kautta. Nuo keltaisen lehdistön nettisivut ovat aivan täynnä kaikkea negatiivista ja hirveitä uutisia niin ulkomailta kuin kotimaasta. Jätä itsesi täysin pimentoon niistä. On pettämistä, pettämisen halua, lapsiin kohdistettua väkivaltaa, seksuaalirikoksia, perheväkivaltaa, yleisen turvallisuuden uhkaa, korona klikkiotsikoita jne. Riittää kun luen pelkän otsikon niin näen painajaisia. Mene aikaisemmin sänkyyn ja lue, kunnes pystyt nukahtamaan. Lukemisen jälkeen voit ottaa vielä meditaatiosovelluksen nukahtamisen avuksi. Lisää ulkoilua ja kaikkea muutakin kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevaa. Jätä kofeiini. Jos et kokonaan pysty jättämään, niin käytä sitä vain aamulla. Ala käymään säännöllisesti hierojalla. Se rentouttaa mieltä ja lihaksia, jotka hyvin kiltillä ja tunnollisella on usein kireänä ja jännittyneinä.

Oikein paljon tsemppiä! Tiedän, miten kamalaa on herätä yöllä tai aamulla brutaalin painajaisen jälkeen. Pahimmissa vaiheissa näitä kauhu-unia tuli 3-4/viikko, nyt on halventunut todella paljon kun olen alkanut kiinnittää niiden ehkäisyyn huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä