Höh, ihan kuin olisin kuullut loppuvan akun merkkiäänen makkarissa ihan lähellä.
Kommentit (19)
Höh, mäkin kuulin, kun mun koira haukahti, vaikka se koira oli jo lähtenyt sateenkaarisillalle.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mäkin kuulin, kun mun koira haukahti, vaikka se koira oli jo lähtenyt sateenkaarisillalle.
Mä kuulin pitkän aikaa edesmenneen koirani tassutuksen (meillä on siis muitakin koiria, mutta ne ei aiheuttaneet ääniä) ja joskus jopa tunsin patjan painuvan samalla lailla kuin koiran eläessä, sen kömpiessä viereeni nukkumaan.
Hassu juttu, sama kävi täällä. Sitten muistin, että olin laittanut itselleni muistutuksen aamulle XD
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi, uusi panopuhelin piilossa-tarina. Meen tekee popcornit
No juu mutta kun ei mulla ole miestä edes. Eikä oikein piiloja makkarissa.
Se on sen kirvesmurhaajan puhelin, parempi lähteä läksimään
Käännät tietysti makuuhuoneen ympäri kunnes löydät sen panopuhelimen
Vierailija kirjoitti:
Se on sen kirvesmurhaajan puhelin, parempi lähteä läksimään
Vähän kyllä mietin voiko ulkopuolelta kuulua, kun kuuluu niin voimakkaasti kaikki muukin, kuten lintujen äänet ja rapinat. Joku pervo liimaantuneena seiniin :O
Meillä kävi vähän samalla tavalla. Olin tosi vainoharhainen joitain päiviä, ennen kuin paikallistin äänen kuuluvan teinin huoneesta. Oli saanut toisen puhelimen kaveriltaan, kun oma oli tötöilyjen vuoksi takavarikoitu.
Tosin jos yksin asuu, niin kannattaa ehkä tarkastaa mitä noin yleensäkin kuulee. :D
Mä olen piilossa sänkysi alla ja akku alkaa loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja BTW tiedän mitä teit viimekesänä.
Piippaako joku puhelin vielä nykyään, kun akku on loppumassa?
Vierailija kirjoitti:
Piippaako joku puhelin vielä nykyään, kun akku on loppumassa?
Kyllä mun laitteet on niin vanhoja että ainakin ne päästää jonkun mollivoittoisen lurahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sänkyä, joten sori, se on joku toinen. (Huom. Av-mammat!, höristelkää korvianne ja ottakaa joku ase ja käsitelkää sänkyjenne aluset!)
Sinnekö mun puhelin putosi, kun kävin haistelemassa pikkuhousujasi ollessasi töissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinnekö mun puhelin putosi, kun kävin haistelemassa pikkuhousujasi ollessasi töissä.
No voihan, kun en käytä pikkuhousuja/ ne vähät ovat aina pesussa enkä ole töissäkään.
Jotkut palovaroittimet alkaa piipittaa patterien loppumista. Sarastusvalo piippaa, kun kaipaa latausta. Samoin meisän induktioliesi piippaa, jos joku tavara osuu siihen.
Ai hitsi, uusi panopuhelin piilossa-tarina. Meen tekee popcornit