tuttuni poissa töistä koska hänen siili synnyttää
Kuulemma viikon poissa. Ei tiedetä onko tuleva siilivauva esikko vai ei.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:23"]Esikko?
[/quote]
Esikoinen.
Ihanaa, onnea tulevan siilivauvan "mummille" jo etukäteen. :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:26"]Ihanaa, onnea tulevan siilivauvan "mummille" jo etukäteen. :)
[/quote]
Voin kertoa.
Lemmikkieläimien kasvattajat usein joutuvatkin olemaan poissa töistä mikäluäi vain mahdollista, kun astutettu naaras on synnyttämässä. Sekä pentujen ensimmäisien, kriittisten päivien ajan. Ja tämänkin jälkeen ravata kotona ruokatunneilla ja tauoilla ja pyytää joku vahtimaan vastasyntyneitä pentuja. Kyllä siinä nisäkäslajista riippuen saa aikamoista synnytyslääkäriä leikkiä. Ei tulisi tietyillä eläinlajeilla mitään, jos kukaan ei olisi kotona. On aina mahdollisuus, että synnytyksessä tulee ongelmia ja pennut ja/ tai emo menehtyy. Hienoa, että työkaverisi on jäänyt kotiin!
Mä luin ensin että silli...
mutta ei se ollutkaan niin sekoa
Repesin! Silli..hihih..hahaha.
Voi ei minun sillini synnyttääää!!! Hahahahaaaah
Sori hieman väsynyt olen.
Mutta hyvä kun on vahtimassa siilinsynnytystä :)
Eihän siinä, jos jonkun omatunto kestää olla tuollaisen syyn takia pois :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 00:45"]
Lemmikkieläimien kasvattajat usein joutuvatkin olemaan poissa töistä mikäluäi vain mahdollista, kun astutettu naaras on synnyttämässä. Sekä pentujen ensimmäisien, kriittisten päivien ajan. Ja tämänkin jälkeen ravata kotona ruokatunneilla ja tauoilla ja pyytää joku vahtimaan vastasyntyneitä pentuja. Kyllä siinä nisäkäslajista riippuen saa aikamoista synnytyslääkäriä leikkiä. Ei tulisi tietyillä eläinlajeilla mitään, jos kukaan ei olisi kotona. On aina mahdollisuus, että synnytyksessä tulee ongelmia ja pennut ja/ tai emo menehtyy. Hienoa, että työkaverisi on jäänyt kotiin!
[/quote]
Ehkäpä sitten ei pitäisi olla työelämässä ulkopuolella? Voisi työkseen kasvattaa eläimiä ja hoivata niitä. Koska on aika ärsyttävää olla työssä kun siellä jonkun pitää mennä katsomaan ja vahtimaan ja ja ja sitten se syntyy...
Esikko?