Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät aio laittaa/viettää joulua?

Vierailija
15.11.2020 |

Itse aion tehdä ja syödä jouluruokia ja - herkkuja mutta muuten en vietä joulua sen kummemmin, sillä en pidä siitä. En hanki kuusta, en aio laittaa jouluvaloja enkä - koristeita, en kuuntele joululauluja, en osta enkä ota vastaan lahjoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että en aio edes syödä jouluruokia, pelkkiä herkkuja vain.

Vierailija
2/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juutalainen. En vietä joulua vaan vietän Hanukkaa. Se on tänä vuonna

10-18.12. Hanukka-kynttelikössä on 8 haaraa ja niihin sytytetään tuli kynttilä kerrallaan. Syödään hyvin ja annetaan lapsille joka päivä joku pieni lahja.

Meidän perheessä lapset saavat jouluaattonakin lahjoja, koska kaveritkin saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juutalainen. En vietä joulua vaan vietän Hanukkaa. Se on tänä vuonna

10-18.12. Hanukka-kynttelikössä on 8 haaraa ja niihin sytytetään tuli kynttilä kerrallaan. Syödään hyvin ja annetaan lapsille joka päivä joku pieni lahja.

Meidän perheessä lapset saavat jouluaattonakin lahjoja, koska kaveritkin saavat.

Jatkan vielä, että jouluna syömme mm sushia ja poronkäristystä.

Vierailija
4/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää niin välittäisi, mutta mies saakoon kuusen ja kinkun. Hän hommaa ne itse, ja anoppi tekee laatikot. Kotona asuva aikuinen lapsi saa yhden lahjan. Omillaan oleva ehkä jotain, hän ei enää toivo mitään.

Pidän enemmän pikkujouluajasta, ja voisin viettää joulun vaikka lokakuussa kuten esi-isät muinoin. Ajatukseni ovat jo uudessavuodessa.

Vierailija
5/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuonna joulu tuntuu turhalta, ei ole mitään yhteistä fiilistä. Ns. Kaikkien aikojen jouluja on vietetty kauan ja tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi