Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä New Yorkissa pitää tehdä/nähdä?

Vierailija
13.03.2014 |

Olen pääsemässä ensimmäistä (ja ehkä viimeistä) kertaa elämässäni New Yorkiin. Matka on heinäkuussa ja kestää viikon, mukana aikuisia ja lapsia.

Mitä New Yorkissa on mielestänne pakko nähdä? Mitä on pakko maistaa? Minne ei kannata mennä? Onko siellä jotain helmiä, joita turistit eivät yleensä löydä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko käydä MoMassa ja Guggenheimissa, syödä hodareita, kiinalaista Chinatownissa, pastramivoileipiä ja vaahterasiirappipannareita.

Vierailija
2/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museum of natural history oli kyllä tosi hieno. Ja valtavan kokoinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolliset: Times Square, Empire State Building, Macy's,  Keskuspuisto, Rockefeller Center, MoMA, Vapaudenpatsas, WTC memorial, joku Broadwayn musikaali.

Itse kävisin Botanical Gardenssissa, pyörisin Brooklynissä, ajaisin lautalla Staten Islandiin tai hyppäisin junaan ja hurauttaisin johonkin söpöön vauraaseen pikkukaupunkiin Westchesteriin. 

Vierailija
4/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta muna

Vierailija
5/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakkua Juniors:issa.

http://www.juniorscheesecake.com/

Vierailija
6/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näitä pitää googletella. Mustan munan olen joskus nähnytkin, joten sitä ei tarvitse tältä matkalta välttämättä etsiä. Onko luonnontieteellinen museo se, joka esiintyy Yö museossa -elokuvassa? Se olisi lapsille mahtava. Yksi taidemuseo, vapaudenpatsas, keskuspuisto ainakin. Joku sanoi, että pyörisi Brooklynissä. Minne siellä kannattaisi mennä?

Vaahterasiirappipannukakut kuulostavat ihanalta (ei ole koskaan maistettu), pastrami on ihan tuntematon käsite... juu, googlettamaan.

Vierailija
7/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kuin Kuopiossa elikkä käydä elokuvissa päivänäytöksessä, syödä ja juoda hyvin ja tutustua paikallisiin nähtävyyksiin ja tapahtumiin. :)