Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioistaan puhuminen

Vierailija
15.11.2020 |

Tuntuuko teistä muilta siltä että ei kannata loppujen lopuksi kertoa asioistaan kun tuntuu että joudut ikäänkuin vain "ongelmiin" - tyyliin kaikkea sanomaasi voidaan käyttää sinua vastaan. Oppinut sen että esim. mielipide kannattaa sanoa vain sitä kysyttäessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja vastaanottaja pyrkii tulkitsemaan kaiken sanomani aina negatiivisen kautta.

Vierailija
2/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on olemassa ihmisiä, jotka vääristelevät sanomaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on olemassa ihmisiä, jotka vääristelevät sanomaasi.

Jep, samaten ihmisiä, jotka käyttävät kaikkea kertomaasi vallankäytön välineenä. Nuorena ja avoimena saatoin esim. työpaikalla vastailla estottomasti ja rehellisesti kaikkiin näennäisen hyväntahtoisiin yksityiselämä- ym. uteluihin vain huomatakseni myöhemmin, että samat työkaverit käyttivät tietojaan päästäkseen päällepäsmäröimään minua ja elämääni. Täysin simpukaksi ei tarvitse ruveta mutta vähän kuulostella alussa, onko kyseessä vilpitön halu tutustua vai halu päästä niskan päälle.

Vierailija
4/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kysellyt asioita toiselta? Olen kohdannut vuorovaikutusta, jossa mun pitäisi kertoa asioita, mutta vastapuoli ei tee elettäkään. Sellainen on varsin yksipuolista ja jopa hyväksikäyttöä.

Vierailija
5/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että täytyy olla hyvin tarkka siitä, kenelle avautuu.

Vierailija
6/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenmukainen, tunnollinen ihminen kyllä näkee ja sanoo asiat niin kuin ne ovat.

Rehellisyys on kunnioitettava piirre ihmisessä.