Maajussille morsian 13.3.
Vähän jo esimakua huomisesta...
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664705834.html?pos=ok-nln
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664684948.html
Jonna ei vaan sinisilmäisyyttään tajua ja nyt alkaa Paulan sulhoilla mennä hermot. Vähän draamaa loppujaksoihin!! Huomasinpa tuolta IS:n keskusteluista että joku oli kommentoinut Raunon laittaneen talonsa myyntiin... Noinkohan Paulasta ja Raunosta tulisi pari?!?
Kommentit (442)
En oo tykänny siitä Millasta koko aikana. Enkä usko, että ovat enää C:n kanssa yhdessä!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:54"]
Christian ja Kristian paljussa, Christian ja Kristian halailevat, Christian ja Kristian sekoilevat... Nämä "paras kaveri -kuviot" on niin nähty! Ainakin K. vaikutti vaaleanpunaisine vöineen vähän, no tiedätte kyllä miltä. Näiden kahden välillä näin enemmän aitoa kiintymystä ja hellyyttä kuin C:n ja Millan välillä ikinä. Millat sun muut on pelkkä kulissi!
[/quote]
Nuoret pojat nyt saattaa olla tuollasia päissään.
Täytyyhän täällä olla Jussien ja Jussittarien tuttujakin. Esim. yhdestä maajussista pelkäsin, että menneiden vuosien tapahtumat saattaa "vuotaa" johonkin seiskapäivää -lehteen ja me siihen kuuluvat ollaan tapetilla kaikki. Onneksi niin ei käynyt.
En tiedä kyllä mistään juoruista mitään :o Ehkä Tuomas ei kestänyt vauva-arkea? Oli miten oli, niin surullista, että erotaan, kun vauva on ihan pieni :( Jäi varmasti naiselle aikamoinen vastuu :(
Bileet oikein kunnon WT-tyyliin. Leikataan patongit saksilla ja avataan kauniisti dippikastikepurkkien kannet ja that's it :) Siinä kaikki, miten suomalaiset osaavat vaalia ystävien kanssa vietettyä aikaa ja rakentaa kaunista ja viihtyisää tunnelmaa - arvostaa elämää, ruokaa ja seuraa :)
mistäs päättelet että tuomas ei kestänyt vauva arkea :) lapsi ollut tuomaksella joka toisen viikon puolenvuoden iästä lähtien ja on ottanut pojasta isomman vastuun kun lapsen äiti :) aika hurjaa touhua tuollaiselta jurottajalta eiks vaan ;)
mistäs päättelet että tuomas ei kestänyt vauva arkea :) lapsi ollut tuomaksella joka toisen viikon puolenvuoden iästä lähtien ja on ottanut pojasta isomman vastuun kun lapsen äiti :) aika hurjaa touhua tuollaiselta jurottajalta eiks vaan ;)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:54"]
Christian ja Kristian paljussa, Christian ja Kristian halailevat, Christian ja Kristian sekoilevat... Nämä "paras kaveri -kuviot" on niin nähty! Ainakin K. vaikutti vaaleanpunaisine vöineen vähän, no tiedätte kyllä miltä. Näiden kahden välillä näin enemmän aitoa kiintymystä ja hellyyttä kuin C:n ja Millan välillä ikinä. Millat sun muut on pelkkä kulissi!
[/quote]
Jotkut ei näköjään paljoa tarvitse, että mielikuvitus lähtee lentoon vai pitäisikö sanoa, että mopo karkaa täysin käsistä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:34"]
Viljan ystävien veikkaisin puhuvan Jannesta ja Arista, kun mainitsivat, että 2 erottuivat joukosta positiivisesti.
[/quote]
Mulle jäi vähän sama mielikuva...valitettavasti monet naiset on aika pinnallisia ja tuijottavat vain ulkonäköä, pituutta ja painoa. :(
Itse peukutan Juhan ja Jannen puolesta, Ari on mun silmissäni vaivautunut, takakireä ja laskelmoiva. Ja jos Juhasta ja Jannesta pitäisi valita, saattaisin kääntyä juurikin Juhan puoleen: on jotenkin tosi mukavan ja rennon oloinen, puhuu ihanaa murretta, on aina iloinen ja posket punoittavat sympaattisesti. Ja mitkä otteet oli Juhalla alkukeiton teossa! En voi uskoa, etteikö mies olisi aiemmin ruokaa juurikaan tehnyt.
Petyin vähän Tuomaksen ja Heidin touhuihin. Olisi ollut ihan kiva jos olisivat voineet vetää sen viimeisenkin päivän ottaen kaikki osalliset huomioon. Miten lie seuraava jakso on tuotannon toimesta leikattu: erityisesti jos huhu Hannan ja Heidin baarissa tapahtuneesta rajusta yhteenotosta pitää paikkansa...
Hihii, tiedämpäs kene kans Vilja seukkailee...
Onk se joku sulhasist vai kenties villi musta hevonen kylilt!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:03"]
Hihii, tiedämpäs kene kans Vilja seukkailee...
Onk se joku sulhasist vai kenties villi musta hevonen kylilt!
[/quote]
hihihiiii
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:32"]Christian ja Kristian on oikeasti enemmän kuin ystäviä, mutta Pohjanmaalla samaan sukupuoleen kohdistuavat tunteet on tukahdutettava. Siksi Christian päätynee naimisiin naisen kanssa ja ryhtyy isäksi, koska sellaista häneltä miehenä odotetaan. Surullista.
[/quote] Ja tämän päättelit siitä että C:n kaveri on hieman homomainen? ? Te maalaisjuntit ette selvästikään tajua että KAUPUNGEISSA värikkäät vaatteet ja asusteet ovat muotia myös miehillä. Jos pinkin värin käyttäjät ovat kaikki homoja niin Etelä-Suomen nuorista ainakin puolet on sitten homoja.
[/quote]
Kommentoija asuu itse suuressa kaupungissa, eikä edes kiinnittänyt huomiota Kristianin vaatteisiin tai niiden väriin. Eleet ja käytös oli peruste arvelulle. Ja kommentti oli huumorimielessä heitetty. Ei kannata ottaa niin vakavasti. :)
Mulla samat fiilikset Arista mitä tällä sivulla pari on sanonut. Tässä sen näkee, että pelkkä ulkonäkö ei todellakaan riitä mihinkään; sama juttu Tuomaksen kanssa. Tuomaksesta oli niissä alkupätkissä yritetty tehdä melkoinen hurmuri ja näyttihän se tosi hyvältä sen koiransa kanssa siinä kuvassa. Varmasti surin osa kirjoitti hälle vaan ulkonäön perusteella. Osoittautuikin sitten aika sisäänpäinkääntyneeksi jörrikäksi, jota olisi varmasti vaikea lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:34"]
Viljan ystävien veikkaisin puhuvan Jannesta ja Arista, kun mainitsivat, että 2 erottuivat joukosta positiivisesti.
[/quote]
Mulle jäi vähän sama mielikuva...valitettavasti monet naiset on aika pinnallisia ja tuijottavat vain ulkonäköä, pituutta ja painoa. :(
Itse peukutan Juhan ja Jannen puolesta, Ari on mun silmissäni vaivautunut, takakireä ja laskelmoiva. Ja jos Juhasta ja Jannesta pitäisi valita, saattaisin kääntyä juurikin Juhan puoleen: on jotenkin tosi mukavan ja rennon oloinen, puhuu ihanaa murretta, on aina iloinen ja posket punoittavat sympaattisesti. Ja mitkä otteet oli Juhalla alkukeiton teossa! En voi uskoa, etteikö mies olisi aiemmin ruokaa juurikaan tehnyt.
Petyin vähän Tuomaksen ja Heidin touhuihin. Olisi ollut ihan kiva jos olisivat voineet vetää sen viimeisenkin päivän ottaen kaikki osalliset huomioon. Miten lie seuraava jakso on tuotannon toimesta leikattu: erityisesti jos huhu Hannan ja Heidin baarissa tapahtuneesta rajusta yhteenotosta pitää paikkansa...
[/quote]
Minusta taas se Juha yrittää ehkä vähän liikaakin. Kovasti pukkaa vitsiä joka väliin. Punaiset posket voisi viestiä siitä, että jännittää kovasti, vielä viikonkin jälkeen..?
Onko tän sarjan historiassa syntynyt yhtään paria, joka olisi vieläkin yhdessä? Tietääkö kukaan?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:23"]
Onko tän sarjan historiassa syntynyt yhtään paria, joka olisi vieläkin yhdessä? Tietääkö kukaan?
[/quote]
en tiiä. Eivät ainakaan saa itse mitenkään tuoda julkisuuteen sitä tietoa.
Luulis että joku tietäis jonkun maajusseista.
Myötähäpeä tuli minullekin Cristianin auton päällä hyppimisestä. Sytyttikö ne siellä jotakin vai huvikseen suihkuttelivat vaahtosammuttimella?
toinen myötähäpeä että Paula kiehnäsi Raunon olkapäätä vasten tulen äärellä muiden miesten edessä.
Minua saattais häiritä jos miehellä punoittaisi posket kokoajan huolimatta siitä että mies on mukava.
Minua kiinnostais myös myös tietää onko pareja tullut. Entäs Christian ja Milla..
Joskus Maajussien alkuaikoina oli ne sika-Harri ja Susanna. Ne kai on edelleen yhdessä?
ja sitten pari vuotta sitten oli sellainen pitkätukkainen maajussi ja vaaleahiuksinen nainen. Sekä edellisellä tuotantokaudella se nuori punertavahiuksinen jussi ja tyttö, jonka nimi oli Heidi. Se poika asui jossain kartanotyyppisessä talossa. Nimiä ei enää muista...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 17:21"]
Minäkin jäin miettimään, että ketkä kaksi miestä jäivät erityisesti sen Viljan kaverin mieleen. Miksi sitä ei voitu näyttää televisiossa? Vai eikö se kaveri edes paljastanut nimiä? Minulle tuli mieleen, että nämä miehet olisivat Janne ja Juha.
[/quote]
Samoin olisi kiva tietää jussien ja jussittarien tuntemuksia matkan varrelta.. onko joku herättänyt kiinnostusta, onko mieli muuttunut jossain vaiheessa etc. Vilja esim. ei anna itsestään mitään vaikka suu käy koko ajan.
[/quote]
ehkäpä tällainen loppuyhteenveto tulee sitten sarjan loppupuolella.