Maajussille morsian 13.3.
Vähän jo esimakua huomisesta...
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664705834.html?pos=ok-nln
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664684948.html
Jonna ei vaan sinisilmäisyyttään tajua ja nyt alkaa Paulan sulhoilla mennä hermot. Vähän draamaa loppujaksoihin!! Huomasinpa tuolta IS:n keskusteluista että joku oli kommentoinut Raunon laittaneen talonsa myyntiin... Noinkohan Paulasta ja Raunosta tulisi pari?!?
Kommentit (442)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:34"]
Oikea osoite piilossa maajussikyttäreiltä?
[/quote]
Järkevä selitys. Ja puhelinnumerokin on varmaan salainen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:35"]
Mikä on vl-tausta?
[/quote]
Vanhoillislestadiolaistausta.
Vilja kasvanut lapsuuden pellossa :)
vl-tausta= vanhoillislestadiolainen tausta
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:29"]
Joku jossain keskustelussa kertoi, että Christianin Annalla olisi vl-tausta. Oli kyllä sen oloinenkin. Tietääkö joku onko oikeasti? Ja mikä Annan sukunimi on? Ilmeisesti menny josku naimisiin (kun ollut vl?) ja saanu lapsen ja sit ovat eronneet.. no, kuhan mietin ja arvailen.
[/quote]Mitä tarkoittaa vl?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:29"]
Joku jossain keskustelussa kertoi, että Christianin Annalla olisi vl-tausta. Oli kyllä sen oloinenkin. Tietääkö joku onko oikeasti? Ja mikä Annan sukunimi on? Ilmeisesti menny josku naimisiin (kun ollut vl?) ja saanu lapsen ja sit ovat eronneet.. no, kuhan mietin ja arvailen.
[/quote]Mitä tarkoittaa vl?
[/quote]Aijoo tuollahan se lukikin aiemmin
Katsoin vasta äsken tuon jakson. Vähän ajatuksia, jota jakso herätti:
Christian: En ymmärrä tota kauhistelua, mitä nuo pippalot herättivät. Nuo ihmiset ovat vasta karvan verran yli parikymppisiä, ihan kakaroita vielä. Ei pidä olettaakaan, että olisi rauhallista illanviettoa viinilasi sivistyneesti kädessä. Ihan normaalia nuorten ihmisten kännäilyä, en mä nää sitä mitenkään pahana. Jonnaa käy sääliksi. Tyttöparka on niin naivi ja ihastunut. Toitottaa koko ajan, että olisi paras valinta. Farkut jalassa ja pieni puettu koira koko ajan sylissä, joopajoo.
Paula: En kestäisi hetkeäkään tuollaisen naisen kanssa. Aivan järjetön päällepäsmäri ja puhuu tosi alentavaan sävyyn miehille. Rauno vaikuttaa siltä, ettei sano vastaan ikinä. Sellaista miestä Paula hakeekin, jotta voi rauhassa olla kukkona sen tunkionsa päällä. Raunoparka.
Viljasta ja Tuomaksesta ei oikeastaan ole mielipidettä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:53"]
Katsoin vasta äsken tuon jakson. Vähän ajatuksia, jota jakso herätti:
Christian: En ymmärrä tota kauhistelua, mitä nuo pippalot herättivät. Nuo ihmiset ovat vasta karvan verran yli parikymppisiä, ihan kakaroita vielä. Ei pidä olettaakaan, että olisi rauhallista illanviettoa viinilasi sivistyneesti kädessä. Ihan normaalia nuorten ihmisten kännäilyä, en mä nää sitä mitenkään pahana. Jonnaa käy sääliksi. Tyttöparka on niin naivi ja ihastunut. Toitottaa koko ajan, että olisi paras valinta. Farkut jalassa ja pieni puettu koira koko ajan sylissä, joopajoo.
Paula: En kestäisi hetkeäkään tuollaisen naisen kanssa. Aivan järjetön päällepäsmäri ja puhuu tosi alentavaan sävyyn miehille. Rauno vaikuttaa siltä, ettei sano vastaan ikinä. Sellaista miestä Paula hakeekin, jotta voi rauhassa olla kukkona sen tunkionsa päällä. Raunoparka.
Viljasta ja Tuomaksesta ei oikeastaan ole mielipidettä.
[/quote]
Komppaan täysin!
Viljasta mulla on sellanen kuva niinku ois työhaastattelua pitämässä jaksosta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:06"]
Mikä c tai Millan facebook on?
[/quote]
tyhmä kysymys. nekö sen facebookin omistaa?
Veikkaanpa että Jonna pakkas ainenki tavaransa ja häippäs.....
Tais tulla joku katkera morsio avautuun :D:D
Täällä voi anonyyminä laittaa niin kertokaa nyt ihmeessä mitä pahaa se heidi on muuta tehny ku menny rakastumaan tuomakseen?? (Sehän tän ohjelman idea tais ollakki) ;)
Eihän täällä kirjoittelijat välttämättä morsioehdokkaita ole, eivätköhän he ole puhuneet maatilaviikon kulissitapahtumista eteenpäin, kavereille, perheille jne.. Sana liikkuu ;)
Tuomaksen bileet tais olla vaan etkot? Tuotanto ei jaksanut sumentaa tölkkejä ja pulloja niin jätti näyttämättä :D
Jonna on säälittävä ja Paula aika veemäinen ja törkeän puutteessa. Oon ollu niin pitkään ilman miestä!
C oli perus känniääliö. Laski pisteet.
Mä luulin että sillä C:llä oli painepesuri eikä palosammutin
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:35"]Nyt oon pettynyt, jos C polttaa tupakkaa :-( (oon töis, en pysty katsoon sarjaa) Onko Viljalla ja Jannella jotain meininkii? Mitä Tuomas hommailee?
[/quote]
Missä työskentelet, kun samalla pystyt roikkumaan täällä ?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:35"]Nyt oon pettynyt, jos C polttaa tupakkaa :-( (oon töis, en pysty katsoon sarjaa) Onko Viljalla ja Jannella jotain meininkii? Mitä Tuomas hommailee?
[/quote]
Missä työskentelet, kun samalla pystyt roikkumaan täällä ?
[/quote]
No haloo kännykkä
Milloin tulee finaalijakso ja valinnat, ensi torstaina?
Oli se heidi tehny sitte mitä tahansa nii tuskin se ketään oikeuttaa päälle käydä :D
Kuka muuten silloin Naantalin treffeillä organisoi sen nojailijatytön (fitness-Tarun) ulossavustamisen? Olihan se Taru rasittava, mutta ei tainnut ollu ainoa kieroilija porukassa.
Mikä on vl-tausta?