Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset päästää itsensä turpoamaan?

Vierailija
12.03.2014 |

Sen ymmärrän, että jos on valmiiksi lihava, niin sen painon saaminen alas voi työn ja tuskan takana.

Sitä en vain ymmärrä, että miksi ihmiset päästävät itsensä lihoamaan sinne BMI 30+ lukemiin. Kun ei se normaalipainossa pysyminen vaadi kuin sen n. 5 kunnon liikuntaa viikossa ja sen, ettei syö kuin hevonen. Muuten saa kyllä viikonlopun pizzat ja oluet nauttia hyvällä omallatunnolla.

Itse olen 35-vuotias mies, masentunut (syön lääkkeitä), selkävikainen (keskivaikea skolioosi), naamaltani ruma (eli liikunnasta nyt ei ole juuri mitään hyötyä parisuhdemarkkinoilla).

Silti ei tulisi mieleenikään skipata liikuntaa ja alkaa turpoamaan. En halua enää yhtään lisää ongelmia elämääni. Sen viitisen tuntia vedän kovaa reeniä joka viikko, lihaksiakin ja paino pysyy kurissa (BMI 24). Jälkeenkin päin tulee aina edes vähän parempi olo. Ja roskaruoka ja olut kyllä maistuu. Mutta ei liikaa, paitsi viinaksia kyllä välillä liikaakin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:11"]

Sen ymmärrän, että jos on valmiiksi lihava, niin sen painon saaminen alas voi työn ja tuskan takana.

Sitä en vain ymmärrä, että miksi ihmiset päästävät itsensä lihoamaan sinne BMI 30+ lukemiin. Kun ei se normaalipainossa pysyminen vaadi kuin sen n. 5 kunnon liikuntaa viikossa ja sen, ettei syö kuin hevonen. Muuten saa kyllä viikonlopun pizzat ja oluet nauttia hyvällä omallatunnolla.

[/quote]

Ei mitään mahiksia tässä ruuhkavuosissa liikkua 5 krt viikossa. Jos joku muu hoitais mun lapset, niin joo sitten.

http://3.bp.blogspot.com/-dUVK8jcQDZA/UM9SjuD5JVI/AAAAAAAAB6g/el9eF6NE-zQ/s1600/Walk+in+my+shoes.png

Vierailija
2/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs se ap on mitään sanomaan? Pizzanaamainen invalidi.

Terkuin hoikka ja kaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:31"]No mikäs se ap on mitään sanomaan? Pizzanaamainen invalidi.

Terkuin hoikka ja kaunis

[/quote]

Plus ap on mt-ongelmainen ja juoppokin vielä. Oikea mies paasaamaan liikakiloista :D :D

Vierailija
4/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi lihava? No onhan sitä silloinkin ihminen itse sen lihavuuden itse aiheuttanut! Tai jos kyse lapsesta, niin vanhempia voi syyttää.

Vierailija
5/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm....minä olen kaunis, hyväselkäinen, mielenterveys loistava ja absolutisti.Mutta ylikiloja on.Onneksi ei ole paljon tiputettavaa enää. Ap on pikkuisen väärä neuvomaan. Ennemmin olen mielenterveydeltäni vahva, selästäni vahva ja kaunis ja ylipainoinen, kuin ruma, masentunut, juoppo ja selkävammainen..

Vierailija
6/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:11"]

Itse olen 35-vuotias mies, masentunut (syön lääkkeitä), selkävikainen (keskivaikea skolioosi), naamaltani ruma (eli liikunnasta nyt ei ole juuri mitään hyötyä parisuhdemarkkinoilla).

Silti ei tulisi mieleenikään skipata liikuntaa ja alkaa turpoamaan. En halua enää yhtään lisää ongelmia elämääni. Sen viitisen tuntia vedän kovaa reeniä joka viikko, lihaksiakin ja paino pysyy kurissa (BMI 24). Jälkeenkin päin tulee aina edes vähän parempi olo. Ja roskaruoka ja olut kyllä maistuu. Mutta ei liikaa, paitsi viinaksia kyllä välillä liikaakin.

[/quote]

Mistä näitä urpoja sikiää. Jokapäivä todellakin samanlaista oman navan pönkitystä. Eikö sulla 35v mies ole muuta tekemistä kuin märehtiä toisten asioita??? Paino-ongelma ei näytä koskettavan sinua, joten ehkäpä kannattais jättä rauhaan ne joita koskettaa. Ilkeyttäsi kirjoittelet. Että ehkä sun kannattas katsoa peiliin ja miettiä mistä se kumpuaa, mikä sun elämässäsi mättää. Elämä ei ole niin yksinkertaista kuin luulet. Se mikä toimii sulla, ei ole kaikkien todellisuutta. Etkä sinä painoindekseinesi ole yhtään sen parempi ihminen kuin ne "turpoavat". Ehkä tässä pitäis ihmetellä miksi ihmiset päästävät itsensä noin rajoittuneeksi?

Vierailija
7/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:13"]

Helvettiäkö tätä samaa on joka päivä ihmeteltävä?

[/quote]

No kun läskejä siis ihan turboläskejä on niin perkeleesti!

Vierailija
8/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä kun kieltäisi asioita, tai laittaisi siis "turvarajat" ja vaikkapa veloittaisi vähäsen "turvalisää" niin jopa jopa. Lentomatkustaminen olisi hyvä paikka aloittaa.

Vierailija
9/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. t. riisitikku

Vierailija
11/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruuttaan ja siksi, että palstalla riittäisi juttuja. Siksi.

Vierailija
12/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Osu ja uppos. LOL

Vierailija
13/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole tyhmemmällekin selvää että ihmisillä on erilaiset prioriteetit ja erilaiset lähtökohdat niin sosiaalisesti kuin fyysisestikin. Jos toisten läskit häiritsee, niin kannattaa tehdä tilisiirto rasvaimua varten.

-Mies 28v-

Vierailija
14/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:20"]

[/quote]

Osu ja uppos. LOL

[/quote]

Oletko 12-vuotias?

Vierailija
15/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tämmösiin enää uusia näkökulmia? Että pitäskö vaihtaa aihetta?

ja ei osunut, eikä uponnut. Olen läski ja sinä pysyn, palsta trollit ei minuun vaikuta.

Vierailija
16/16 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että avaruusolioiden nostosäteissä on painorajana 70 kiloa. Kukaan ei halua tulla siepatuksi.