Teams apua
Koululta tulossa vanhemmille infotilaisuus teamsin kautta. Sain sähköpostiin ryhmäkutsun jossa lukee vaihtoehdot osallistun, ehkä, en. Ei kyllä innosta mutta aion osallistua, lapsellani iso etappi elämässä edessä. Miten Teams-kokous järjestetään, kuinka siihen osallistutaan, miten läppäri kannattaa asetella yms? Kaikki tieto Teamsiin liittyen toivottavaa! Olen ensikertalainen virtuaalikokousten suhteen, edes videopuheluita en harrasta
Kommentit (27)
Sovellus. Minäkin osasin, oli helppo.
Otin kameran pois päältä.
Mulla ei ole ikinä videota päällä Teams-kokouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse mitään kameraa. Ikinä en laita naamaani näkyviin noissa Teams-palavereissa.
Tuleeko siitä muille osallistujille jokin pieni musta tyhjä ruutu näkyviin merkkinä että kamera pois päältä?
-eri
Olen eri, mutta nimeni näkyy vain siinä mustalla ruudulla.
Meillä oli v.illassa laitettu osallistujien mikit ja kamerat valmiiksi kiinni (järjestäjän toimesta ). Ei tarvinut kuin liittyä kokoukseen. Chatin kautta voi esittää kysymyksiä.
Osallistun/en on vain ilmoitus kutsujalle, jotta hän tietää suunnilleen, kuinka moni on tulossa. Jos vastaat osallistun, sinulle lähetetään linkki myöhemmin. Itselläni kokoukset onnistuvat sovelluksella, mutta netin kautta ei aina onnistu. Teams vaatii joskus Edge sovellusta, vaikka ei pitäisi tehdä niin. Kannattaa siis ryhtyä kirjautumaan linkille aijoissa ennen kokouksen alkua.
Valmistaudu kirjoitti:
Kannattaa asentaa Teams koneelle ja tehdä testipalaveri vaikka puolisonsa kanssa. Videokamera ja koneen mikrofoni tarvitaan
testaa vaikka puolison kanssa haista vttu
Up