Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppi. Oletteko vai tunnetteko perheen ilman mitään allergioita?

Vierailija
11.03.2014 |

Galluppia. Kuinka montaa kokonaista perhettä löytyy ilman allergioita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, kaikilla on vähintään joku siitepöly- tai pölyallergia

Vierailija
2/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Meillä 4 hlö kaikki allergiattomia.

paitsi että mulle tuli ihottumaan jostain tietystä penisiliinistä kun olin 11-vee. Jos tätä ei lasketa, niin sitten täysin allergiattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Mun lapsuudenkodissani (5henkeä) kenelläkään ei ole allergioita. Nyt omista lapsista toisella selvästi heinäallergia. Muita ei.

Vierailija
4/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei onneksi allergioita löydy, lapsia 3 kappaletta. Myös lapsuudenperheeni on allergiattomia, lienee siis geeneistä ja tuurista kiinni :) Muita en äkkiseltään keksi.

Vierailija
5/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei kellään ole mitään allergiaa, vanhemmat ja kolme kouluikäistä lasta.

Vierailija
6/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkoti 3 sisaruksineen. Oma perhe, mutta poikani saa pieniä reaktioita kiwistä.

Vierailija
7/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisesta tuun. 6-henkinen perhe.

Vierailija
8/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapsi, ei ole mitään. Eikä mun suvussa kenelläkään, lapsen isän puolella kaikkea mahdollista mutta on toivottavasti perinyt minun geenit :)

Jos mietin kavereita niin allergiat on vähemmistönä, enemmän on täysin allergiatromia isojakin perheitä.

Vierailija
9/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein. Meitä on 7 lasta ja 2 aikuista. Ainoastaan minulla on yliherkkyyttä lääkeaineille tai urtikariataipumusta, ei varsinaista allergiaa millekään.

Perheessä on 2 atoopikkoa.

Kaikki käyvät suihkussa/ kylvyssä/ saunassa joka ikinen päivä 1-2 kertaa (näin on tehty siitä lähtien kun vastasntyneeltä on irronnut napatynkä)

Käytämme hajustettuja kosmetiikkatuotteita ja pesuaineita

Käytän aika paljon desinfioivia pesuaineita siivouksessa

Ei ole lemmikkejä

Asumme kaupungissa

Pykkään päivän vanhat vaatteet

Kädet pestään, un saavutaan kotion kaupasta/ työstä/ koulusta

Vierailija
10/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään allergiaperhettä, sanotaan näin päin :) Paitsi omalla lapsella ja itselläni ovat nämä perinteiset omenat, porkkanat jne.

Vierailija
11/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuden ja nuoruuden maalaistalossa, oli eläimiä navetassa ja kengät jalassa siihen iakaan kuljettiin sisällä, tupakkaa poltettiin jos ei omat niin kylänmiehet. Ei ole allergioita ikinä ollut ja ikääkin on jo . Lapseni ei ole myöskään allerginen.

Vierailija
12/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kenelläkään ole allergioita.

Vierailija
13/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole, vanhemmat ja 11-ja 14-v lapset, yksi koira.

Myöskään omilla vanhemmillani ja sisarellani ei ole allergioita, sama mieheni perheessä.

Vierailija
14/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muiden perheiden allergioista, meillä niitä ei ole. Meidän keski-ikäisten aikuisten lisäksi on eskarilainen ja kolmasluokkalainen, kellään ei allergioita.

Vierailija
15/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani ei kenelläkään ollut allergoita (6 henkeä), eikä omassa 6-henkisessä perheessänikään ole kenelläkään allergiaa. Enemmän mäkin tunnen näitä allergiattomia, kuin allergisia perheitä. Yks perhe tulee mieleen, jossa on ruoka-aineallergiaa, toisessa ollaan vaan nirsoja.

Vierailija
16/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään allergioita. Perhe 4 henkilöä. Lapset 13v ja 11v.

Vierailija
17/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissa eikä nykyisessä lainkaan allergioita, kaupungissa eletty kaikki sisätilaihmisinä. Muita allergiattomia (siis kokonaisia perheitä) en tunne, mutta ei meidän lähipiiri kyllä kauhean iso ole.

Vierailija
18/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alllergiatutut on harvemmassa.

Meillä ei kellään, lapsuudenperheessäni ei kellään, veljeni perheessä ei kellään. Miehen 5 sisaruksen perheissä on 1 laktoosiongelmainen. 3 kaveriperhettä tulee heti mieleen joissa ei ole allergisia.

Lapsen tarharyhmässä 3 on allergisia.... joista vain 1 oli pitkä lista ruokarajoitteita.

Vierailija
19/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsuudenkotiperheeni eli kaksi aikuista ja 3 lasta. Nyt omat 3 lasta ja minä allergiattomia, miehellä lievä kissa-allergia. 

Vierailija
20/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole kellään mitään allergioita, tyttö tosin vasta 4, ei ainakaan vielä ole ilmennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä