Galluppi. Oletteko vai tunnetteko perheen ilman mitään allergioita?
Galluppia. Kuinka montaa kokonaista perhettä löytyy ilman allergioita.
Kommentit (23)
Hep. Meillä 4 hlö kaikki allergiattomia.
paitsi että mulle tuli ihottumaan jostain tietystä penisiliinistä kun olin 11-vee. Jos tätä ei lasketa, niin sitten täysin allergiattomia.
Täällä. Mun lapsuudenkodissani (5henkeä) kenelläkään ei ole allergioita. Nyt omista lapsista toisella selvästi heinäallergia. Muita ei.
Meiltä ei onneksi allergioita löydy, lapsia 3 kappaletta. Myös lapsuudenperheeni on allergiattomia, lienee siis geeneistä ja tuurista kiinni :) Muita en äkkiseltään keksi.
Meidän perheessä ei kellään ole mitään allergiaa, vanhemmat ja kolme kouluikäistä lasta.
Lapsuudenkoti 3 sisaruksineen. Oma perhe, mutta poikani saa pieniä reaktioita kiwistä.
sellaisesta tuun. 6-henkinen perhe.
Minä ja lapsi, ei ole mitään. Eikä mun suvussa kenelläkään, lapsen isän puolella kaikkea mahdollista mutta on toivottavasti perinyt minun geenit :)
Jos mietin kavereita niin allergiat on vähemmistönä, enemmän on täysin allergiatromia isojakin perheitä.
Melkein. Meitä on 7 lasta ja 2 aikuista. Ainoastaan minulla on yliherkkyyttä lääkeaineille tai urtikariataipumusta, ei varsinaista allergiaa millekään.
Perheessä on 2 atoopikkoa.
Kaikki käyvät suihkussa/ kylvyssä/ saunassa joka ikinen päivä 1-2 kertaa (näin on tehty siitä lähtien kun vastasntyneeltä on irronnut napatynkä)
Käytämme hajustettuja kosmetiikkatuotteita ja pesuaineita
Käytän aika paljon desinfioivia pesuaineita siivouksessa
Ei ole lemmikkejä
Asumme kaupungissa
Pykkään päivän vanhat vaatteet
Kädet pestään, un saavutaan kotion kaupasta/ työstä/ koulusta
En tunne yhtään allergiaperhettä, sanotaan näin päin :) Paitsi omalla lapsella ja itselläni ovat nämä perinteiset omenat, porkkanat jne.
Asuin lapsuuden ja nuoruuden maalaistalossa, oli eläimiä navetassa ja kengät jalassa siihen iakaan kuljettiin sisällä, tupakkaa poltettiin jos ei omat niin kylänmiehet. Ei ole allergioita ikinä ollut ja ikääkin on jo . Lapseni ei ole myöskään allerginen.
Meillä ei kenelläkään ole allergioita.
Meillä ei ole, vanhemmat ja 11-ja 14-v lapset, yksi koira.
Myöskään omilla vanhemmillani ja sisarellani ei ole allergioita, sama mieheni perheessä.
En tiedä muiden perheiden allergioista, meillä niitä ei ole. Meidän keski-ikäisten aikuisten lisäksi on eskarilainen ja kolmasluokkalainen, kellään ei allergioita.
Lapsuudenkodissani ei kenelläkään ollut allergoita (6 henkeä), eikä omassa 6-henkisessä perheessänikään ole kenelläkään allergiaa. Enemmän mäkin tunnen näitä allergiattomia, kuin allergisia perheitä. Yks perhe tulee mieleen, jossa on ruoka-aineallergiaa, toisessa ollaan vaan nirsoja.
Ei ole mitään allergioita. Perhe 4 henkilöä. Lapset 13v ja 11v.
Lapsuudenkodissa eikä nykyisessä lainkaan allergioita, kaupungissa eletty kaikki sisätilaihmisinä. Muita allergiattomia (siis kokonaisia perheitä) en tunne, mutta ei meidän lähipiiri kyllä kauhean iso ole.
Alllergiatutut on harvemmassa.
Meillä ei kellään, lapsuudenperheessäni ei kellään, veljeni perheessä ei kellään. Miehen 5 sisaruksen perheissä on 1 laktoosiongelmainen. 3 kaveriperhettä tulee heti mieleen joissa ei ole allergisia.
Lapsen tarharyhmässä 3 on allergisia.... joista vain 1 oli pitkä lista ruokarajoitteita.
Oma lapsuudenkotiperheeni eli kaksi aikuista ja 3 lasta. Nyt omat 3 lasta ja minä allergiattomia, miehellä lievä kissa-allergia.
Meillä ei ainakaan ole kellään mitään allergioita, tyttö tosin vasta 4, ei ainakaan vielä ole ilmennyt.
En yhtään, kaikilla on vähintään joku siitepöly- tai pölyallergia