Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita, mistä löytää naisystäviä, joiden kanssa matkustella?

Vierailija
11.03.2014 |

Onko teillä "vanha" ystäväporukka, jolla teette noita retkiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ystävillä ei yleensä ole rahaa matkustella tai sitten eivät pysty olemaan töistä poissa paljoa. Harmi sillä mies ei halua matkustella eikä itsekseenkään viitsi lähteä.

Vierailija
2/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Haluaisin matkustella, mutta kaverit ovat aina muka köyhiä ja siis ei ole ketään kenen kanssa mennä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, koulusta, harrastuksista, naapurista... tai vaikka harrastuslehden palstalta.

Vierailija
4/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksikin tällaista porukkaa. Toinen on työkaverin kautta tullut tutuksi ja toinen on ystäväni ksveriporukka, joka on ottanut minut jäsenekseen. Näissä porukoissa olen reissannut nyt muutaman vuoden, kun lapset on ollet tarpeeksi vanhoja jäämään kotiin miehen kanssa.

Vierailija
5/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen porukka opiskeluajalta.

Vierailija
6/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi hyvä ystävä sekä serkkuni, joiden kanssa voin lähteä reissuun. Eli ei mitään porukkaa, mutta kahdestaan jomman kumman kanssa. Olemme jo vähän iäkkäämpiä!

Mieheni kanssa käydään myös, mutta naisten kesken on samanlaisia kiinnostuksen kohteita enemmän. Mökillä taas viihdytään miehen kanssa.

Kysele, ap, tutuiltasi, joiden ajattelet olevan kiinnostuneita! Saattaa olla, että joku heistäkin miettii samaa asiaa.

Vierailija
7/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että itselläni on vielä 5v voimassa maastapoistumiskielto.

Vierailija
8/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilta? Ehkä siellä tapaa jonkun samanhenkisen, joka myös etsii matkakaveria tuleville matkoille.

Vierailija
9/9 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilta? Ehkä siellä tapaa jonkun samanhenkisen, joka myös etsii matkakaveria tuleville matkoille.