Käytkö tyttökavereiden kanssa tuulettumassa useamman päivän reissuilla?
Millainen porukka? Missä olette käyneet? Mitä teette? Aiotko lähiaikoina lähteä?
Kommentit (14)
Käydään urheilemassa, Tallinnassa, Tukholmassa, hotelleissa, toistemme luona yölyläilemässä. Parikolme vastaavaa suunnitteilla tälle vuodelle. Asumme eri kaupungeissa, siksi näin.
Käydään mökillä, tallinnasta, tukholmassa. Kerran oltiin jenkeissä reilu viikko, kun lapset isompia niin pidempiä ulkomaan reissuja tulee varmasti enemmän. Käyn myös ystävieni ja lasten kanssa (ilman miehiä) ulkomaanreissuilla.
Mä en HALUA matkustaa oikeastaan muiden kuin perheeni (tai pelkästään miehen) kanssa. Esim. Tukholman-risteilylle voisin kyllä lähteä kaveriporukan kanssa, myös sillä tavalla, että on perhettä mukana.
Miehen kanssa on niin helppo matkustaa, meillä on aina yhteisymmärrys siitä, mitä tehdään. Kaikkein mieluiten matkustan moottoripyörällä, ja etenkään prätkäreissulle en ehkä lähtisi kenenkään muun kanssa, ellei olisi joku lasten ehdoilla tehtävä kimppareissu kyseessä. Miehen kanssa ollaan aina samaa mieltä päivämatkoista, tauoista ja muusta.
Voi olla, että joskus tulee sekin aika, että haluan lähteä kaverien kanssa matkalle, mutta se ei ole nyt. Semmoista naisporukkaa, jolla lähteä, mulla ei kuitenkaan ole.
Meillä sanelee tämän aika paljolti raha.
Eli koska ei ole oikein varaa (eikä kyllä aikaakaan ) kuin pari kertaa vuoteen tehdä joku pidempi reissu, mennään miehen kanssa yhdessä.
Jos aikaa ja rahaa olisi enemmän, käytäisiin varmasti myös pelkästään omien kavereiden kanssa.
Käydään Tukholmassa, Lontoossa, Pariisissa jne. 3-4 yön matkoilla, yleensä 1 reissu per vuosi. Lisäksi viikonloppuja naisten kesken mökillä 1-2 kertaa vuodessa.
Meidän jengiin kuuluu kaksi lapsetonta rouvaa ja kaksi koululaisten äitiä.
Jos jonnekin haluan lähteä ilman lapsia, lähden sinne mieheni kanssa.
En koe mitään "tyttökaverireissuja" tarpeelliseksi, niiden aika oli silloin kun olin sinkku.
Eikä siinä. Mies ei käy myöskään millään "äijäreissuilla", koska hänkin haluaa käydä lapsettomilla reissuilla minun kanssani, eikä kaveriporukan kanssa.
Pari kertaa vuodessa. Enemmän kyllä matkailen miehen kanssa, ja ystäviä näen sitten ihan ruoan, juoman ja kulttuurin merkeissä. Olemme lapsettomia, joten aikaa ystäville on runsaasti, ja "tuulettumiselle" vastaavasti vähemmän tarvetta kuin useimmissa lapsiperheissä.
Kyllä käyn. Käydään festareilla, laskettelemassa, minilomilla jossain ulkomailla ja joskus vaan mökkeillään. Meillä on kiva viiden naisen porukka. Ollaan tavattu yhteisten tuttavien kautta. Pari perheellistä ja muut sinkkuja.
Olen eka kertaa työpaikassa jossa sijaisena olen ollut tervetullut kaikkiin yhteisiin illanviettoihin yms. ihan alusta asti. Kahdesti olen ollut mukana 25km reissulla naapurikaupunkiin.Talvella käveltiin ja kesällä pyöräiltiin/käveltiin. Yleensä näihin osallistuu se vakisakki, talvella meitä käveli noin 10 ja kesällä mukana oli lähemmäs 20.
Viime keväänä kävimme 10 hengen porukalla vaeltamassa Pyhällä viikonloppureissun. Oli aivan mahtava reissu. Tänään osa porukasta on saunomassa yhden työkaverimme mökillä.
Aina on se tietty sakki joka ei osallistu mihinkään tuollaisiin, mutta suurinosa kuitenkin.
Ja kakkonen lisää, että olen ollut talossa kaksi vuotta. Vaellusreissua suunnittelevat jälleen, mutta nyt jää minulla kaikki tällaiset väliin, kun olen raskaana.
Enpä juuri. Minulla ei ole sellaisia tyttökavereita joiden kanssa haluaisin lähteä. En viitsi matkustaa ulkomaille vain ramppaamaan kaupoissa ja dokaamaan :/
Mieluiten käyn kaupunkilomilla mieheni kanssa tai yksin.
Ystäväni eivät tunne toisiaan. Minulla on aika monta läheistä ystävää, joihin olen tutustunut elämän varrella, mutteivat he tunne toisiaan enkä ole tutustuttanutkaan. En ole sellainen ystäväpiiri-henkinen ollenkaan. Joten jos käyn reissussa, yhden hyvän ystävän kanssa kerrallaan. Ovat olleet todella antoisia matkoja. Ehkä kerran vuodessa tai vähän harvemmin.
Näin vähänkö käytte? Tuntuu olevan paljon yleisempää miesten keskuudessa.