Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako isot riippurinnat pienennyttää? Kokemuksia?

Vierailija
14.11.2020 |

Kaikki haitat niistä on, mitä kuvitella saattaa, mutta onko se turhamaista vai kannattaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut että onko pienennys ok pelkästään esteettisistä syistä. Mitään vaivoja minulla ei isoista tisseistäni ole, vain se että hyvin istuvia vaatteita joskus hankala löytää valmiina.

Useimmilla hyvin isorintaisilla on niska- ja hartiavaivoja, jotka johtuvat ainakin osittain raskaiden rintojen aiheuttamasta lisäpainosta. Olen kuullut positiivisia kokemuksia pienennysleikkauksen läpikäyneiltä.

En ole huomannut että olisi niska/hartiavaivoja. Käytän kyllä aina hyvin tukevia liivejä, se voi ehkä vaikuttaa.

Kyllähän hyvät liivit vähän auttavat, mutta kun ikää tulee tai jos teet fyysisesti raskasta työtä saat niistä hyvin tukevista liiveistä myös oireita eli hiertymiä esim. Ilman liivejä nukkuminen ei onnistu kun tissit jää joka väliin ja asento aina huono ja hyvin tukevat liivit taas aiheuttavat niitä iho-oireita. Nuorena nuo ihan ok, mutta 50+ eri asia. kannattaa siksi ehkä jo nuorena pienennyttää, jos mahdollisuus. 

Tuo nuorena pienennyttämisen-juna kyllä on meikäläisellä jo mennyt, yli neljänkymmenen olen :D

Ei ole liiveistä tullut hiertymiä kun on hyvin istuvat ja oikean kokoiset, muutama luottomalli käytössä eikä tuollaisia ongelmia niissä ole. Hankaavat lentää armotta roskiin.

Vierailija
22/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sanoo, etten saa. Sen jälkeen en ole enää sopusuhtainen. Onneksi on hyviä rintsikoita.

Nyt 101-85-108

G75

Voi hyvä Isä!!! Mitä se sun miehelle kuuluu, jos sä pienennytät sun rintoja?! Itehän sä sen päätät mitä sä kropallesi teet ja jaksatko sitä reppua kantaa. Miehesi voi keskittyä kasvattamaan mahareppua itselleen (jos sitä ei jo ole) ja tuskailla sen kanssa.

No, kyse on vähän siitä, että mekko-ostoksilla kysyn, kumman mekon ostan. Miksi toisen mielipidettä ei saisi kysyä?

Ei minulla ole näistä mitään haittaa, enkä tuskaile mitään. Pienemmät ehkä ois vaan ”kivemmat”, ja eritoten sellaset, jotka ovat oikealla paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme