noni, naapuri on käynyt jossain lidlissä jouluvalo-ostoksilla
Ihanat kelta-viher-sini-punavalot naapuruston iltojen iloksi. Kumma kun eivät vilku, ainakaan vielä...
Kommentit (22)
Värikkäät valot sopii jouluun. Kirkas valo on tylsää
"Ihanat kelta-viher-sini-punavalot naapuruston iltojen iloksi. Kumma kun eivät vilku, ainakaan vielä..."
Ihan tokmannista ostin. Kiva kuulla että tykkäät. Vilkkuohjain on hankinnassa. Hankin erivärisiä valosarjoja ja laitan ne vilkkumaan sen avulla.
Mistä tiesit että Lidlissä oli käynyt? Halusitko vaan tehdä Lidl-mainoksen?
Niih, vain yksi valkoinen paperitähti ilkunassa on sallittu 1. adventin ja loppiaisen välisen ajan. Kaikki muu on mautonta.
Lähinnä siksi mainitsin, että noin itäsaksalaista tunnelmaa ei löydä kuin saksalaisista alan liikkeistä.
Toivottavasti aloittaja saa nukuttua, kun hänellä on noin suuren luokan kriisi meneillään elämässään.
Kääk, äkkiä kriisiapua ja rahankeräys ap:lle.
Luulisi, että coronan vuoksi kaupoista ostetaan vain se tarpeellinen
Vierailija kirjoitti:
No kun sinne kauppaan on pängännyt, niin ei se jouluvalojen osto tuo siihen kuin muutaman sekunnin lisää. Voisin kuvitella että nyt erityisesti monet haluavat vähän värikkäämpää valoa elämäänsä, vaikka itse olenkin enempi valkeiden valojen ystävä.
Voi ei, muistin juuri 15 vuoden takaisen naapurin, jolla oli vaaleanpunainen valoköysi. Ja se vilkkui meille sisään asti.
Minäkin käyn usein Lidlissä! Siellä on nättejä myyjä typyköitä! Suosikki Lidlini on paanakedon Lidl Porissa!
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla Tokmanissa, muutama asiakas mun lisäksi.
Ostin vaan sen tarpeellisen valosarjan.
Koronan vuoksi en uskaltanut ostaa muuta :(
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä siksi mainitsin, että noin itäsaksalaista tunnelmaa ei löydä kuin saksalaisista alan liikkeistä.
Kommunismi ja jouluvalot... joku ei täsmää.
Kuin revontulia katsoisi 💫💥🦠💦🏵️🍃🌺🙉
Lastenhuoneen ikkunaan olen laittanut värivalot, koska tykkäävät niin paljon :) muuten kyllä silmiä särkee. Ajattelen kuitenkin että kyseiset ihmiset nauttivat enemmän väreistä.
Minä kun luulin ostaneeni nämä jouluvärivalot omaksi ilokseni 💭
Onkohan se nykyään paremman väen alueen merkki, kun tällä kerrostaloalueella ei tarvitse katsoa jouluvalojen sillisalaattia? Valoja on, mutta harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla Tokmanissa, muutama asiakas mun lisäksi.
Ostin vaan sen tarpeellisen valosarjan.
Koronan vuoksi en uskaltanut ostaa muuta :(
Muissa tuotteissa kuin valoissa on koronaa?
Niinpä, minä ainakin tilaan jouluvaloni suoraan ranskalaisista luksusmerkkiliikkeistä!