Miten tuunaatte kaupan pakastepizzoja?
Olen huomannut, että pienellä lisäjuustola ja lisukkeilla niistä saa aivan pizzerian pizzan veroisia melkein. Lidlistäkin saa halvalla monipakkauksia. Oma suosikkini on tonnikalapizza, jonka päälle lisään esim. juuston siivuja/raastetta, punasipulia, suolakurkkua, fetaa, paprikaa.
Kommentit (36)
Yleensä lisään juustoa ja ananasta pitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Noista toinen kuuluu pizzaan, toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista toinen kuuluu pizzaan, toinen ei.
Joo juusto onkin tosi ällöä. Samaa mieltä.
Juustoa, tomaattia, sipulia, kinkkua... mitä nyt sattuu jääkaapista löytymään (tai on menossa vanhaksi). Oreganoa myös hyvin usein. :)
Hyvät naudansisäfilepihvit pippurikermakastikkeella.
Kyytipojaksi höyrytettyjä vihanneksia.
En kauheasti tuunaile. Jonkin majoneesikastikkeen saatan päälle töräyttää.
Jos minulla on juustoa yms. aineksia joilla voisi tuunailla, niin teen sitten pohjankin itse.
Pakastepizzat yleensäkin kalliita (paikkakunnalla ei lidliä), hiljattain ostin syntymäpäiväni kunniaksi jonkun kalliin pizzan jossa piti olla muka paljon lihaa, kauhea pettymys oli.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on juustoa yms. aineksia joilla voisi tuunailla, niin teen sitten pohjankin itse.
Pakastepizzat yleensäkin kalliita (paikkakunnalla ei lidliä), hiljattain ostin syntymäpäiväni kunniaksi jonkun kalliin pizzan jossa piti olla muka paljon lihaa, kauhea pettymys oli.
Pakastepizzathan on todella halpoja, jos niitä vertaa vaikka pizzerian lättyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizzat yleensäkin kalliita (paikkakunnalla ei lidliä), hiljattain ostin syntymäpäiväni kunniaksi jonkun kalliin pizzan jossa piti olla muka paljon lihaa, kauhea pettymys oli.Pakastepizzathan on todella halpoja, jos niitä vertaa vaikka pizzerian lättyihin.
No niin, en syö niitä vaan teen itse. Siis jos rupeaa kovin tuunailemaan, on mielestäni sama tehdä alusta asti.
Ne saa kivasti neljään osaan kun halkaisee pitsan heti pakastimesta ottamisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizzat yleensäkin kalliita (paikkakunnalla ei lidliä), hiljattain ostin syntymäpäiväni kunniaksi jonkun kalliin pizzan jossa piti olla muka paljon lihaa, kauhea pettymys oli.Pakastepizzathan on todella halpoja, jos niitä vertaa vaikka pizzerian lättyihin.
No niin, en syö niitä vaan teen itse. Siis jos rupeaa kovin tuunailemaan, on mielestäni sama tehdä alusta asti.
Teetkö tosiaan varmasti alusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en kasvata vehnää ja sikoja tms.
Ostan mieluummin pakastepitsapohjia. Teen pitsakastikkeen paseeratusta tomaatista ja käytän täytteitä vaihtelevasti mieleni mukaan. Tulee edullisemmaksi eikä tarvitse tuunata. Ylijäävä pitsakastike säilyy useita päiviä jääkaapissa tai jopa viikon. Teen sitten toisen ja ehkä kolmannenkin pitsan.
Aurinkokuivattua tomaattia, aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en kasvata vehnää ja sikoja tms.
Niin aivan.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkokuivattua tomaattia, aina!
🤮
Juustoa lisään, en yleensä muuta.
Levitän päälle sellaisen pahvisessa minikolmiossa olevan tomaattipyreen, tonnikalaa ja juustoa. Joskus myös punasipulia ja fetajuustoa. Nam nam.
Big One Cheese pitsan tuunaan ohuen ohuilla punasipuli- ja paprikarenkailla. Paistetaan kiven päällä ja heti paiston jälkeen lisätään pieneksi silputtua valkosipulia. Hieman jäähdytellään. Sitten päälle rutkasti basillikan ja rucolan lehtiä. Jos on kypsiä kirsikkatomaatteja.
Ässän halpaan mozzarellalättyyn surautan ketsuppia, juustoraastetta, valkosipulijauhetta ja oreganoa. Vähintään tuplaa nautinnon!
Milloin mitäkin täytteitä lisäämällä, yksi tai kaksi täytettä riippuen sitä mitä valmispizzassa jo on. Katkarapuja, vuohenjuustoa, paprikaa, cheddarjuustoraastetta, paistettuja herkkusieniviipaleita (siinä näkee jo vähän enemmän vaivaa tietenkin) tms.