Voiko saada orgasmin jos kaikki sukupuolielimet puuttuu?
Siis kaikki ulkoiset sukupuolielimet ja myös kohtu, munasarjat, eturauhanen.
Onko orgasmi oikeasti "korvien välissä" vai vaatiiko se kuitenkin jotain hormonitoimintaa tms?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "kaikki"?
No kaikki navasta alaspäin. Asia tuli mieleen kun tuli vastaan tarina nuoresta miehestä jolta piti amputoida kaikki vyötäröstä alaspäin (hemicorporectomy).
Toki nännit jää jäljelle mutta riittääköhän se.
No voi saada. Olen nainen ja saan nukkuessani uskomattomia orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt vastannut kysymykseen koska sinulla oletettavasti on aikuisen naisen hormonitoiminta ja siitä johtuvat seksuaaliset tarpeet jotka purkautuvat välillä itsekseen unen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Häviävätkö sukupuolielimesi nukkuessa pois?
Vierailija kirjoitti:
Unessa tosiaan voi saada orgasmin. Itseasiassa olen saanut elämäni parhaan orgasmin yhdessä unessa, vaikka tietenkin hereillä ollessanikin tosi hyviä olen saanut todella monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviävätkö sukupuolielimesi nukkuessa pois?
Kyllä,olen yleensä unessa bakteeri.
Unen aikana saadut orgasmin voivat tuntua sukupuoluelimissä. Miehethän saavat siemensyöksyä unen aikana saaduissa orgasmeissa.
Tämä on vain veikkaus, mutta se on tuskin tuollaisessa tilanteessa mahdollista. Tarvitaan ne sukupuolielimet, jotka kiihottuu, jännittyy ja laukeaa. Tämä voi tapahtua ilman kosketusta. Mutta jos niitä ei ole olemassa, niin missä se orgasmi tuntuu. Nimenomaan sukupuolielimissähän se pääosin tuntuu, eikä pelkästään aivoissa.
Hmm..mielenkiintoista. Veikkaisin että unissa tai valveilla, oli vehkeet ja hormoonit tai sitten ei, aivot tuottaisivat orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se silti lähtee alakatiskasta se orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sun lahjat ihan työelämäänkin ?
Kyllä voi,esim. bakteerit saavat orgasmeja.