Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä melkein 5v kulkee edelleen toisinaan rattaissa

Vierailija
10.03.2014 |

Mies hakee kerran viikossa tytön hoidosta ilman  autoa (matkaa 1,5km) ja ehdottomasti pitää olla rattaat. Ite vien aika usein pyörällä (tai siis tyttö polkee) jos vaan kelit sallii. Tai voin vaikka kävelläkin. Otetaan vaan vähän enempi aikaa... 

Pitäsköhän iskeä jo rattaat myyntiin, eikä puhua ukolle mitään... Vastaantulijat nyt tuskin kattoo kahta kertaa vielä, tyttö on pieni. Noin metrin mittainen ja painaa 14kg suunnilleen. Mutta on se nyt sentään kuukauden päästä oikeasti 5v...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa voi rauhassa rattailla. :)

Vierailija
2/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olis provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa kulkea rattailla jos molemmat tykkää?

Vierailija
4/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:03"]

Porvoossa voi rauhassa rattailla. :)

[/quote]

Kuka täällä taas huutelee! Meillä poika 4v8kk ja tasan tarkaan haluaisi rattaissa vielä matkustaa, jos sellaiset meiltä vain vielä löytyisivät. On kyllä niin laiska kävelijä. Mutta meidän rattaat katosivat sopivasti muuton yhteydessä, kun poika oli 3v11k. :)

Vierailija
5/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neiti 5,5 kulki myös vielä rattaisaa iltaisin, mutta nyt alkaa olla niin valoisaa etten kehtaa enää niissä kuljettaa.

Kävin aina iltakävellyllä ja otin lapsen mukaan, on ollut koko talven sairaana ja siksi myös nukkunut huonosti ja väsynyt. Ollaan kyllä ulkoiltu ja pyöräilty pieniä lenkkejä useasti ja ulkoillaan pari kertaa päivässä muutenkin, mutta itse kaipaan pidempiä reippaampia lenkkejä. Pyöränistuimeen alkaa olla jo iso (114 ja 20kg), mutta rattailla on mennyt näppärästi ja itsekin on vielä niissä viihtynyt kun saa vähän katseltavaa ja raitista ilmaa.

Vierailija
6/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran viikossa istui rattaissa 2x 1,5 km niin tuskin lapsi siitä piloille menee.

Vierailija
7/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän huolissani tuosta lapsen koosta. Mun vajaa kolme ja puolivuotias hoitotyttö on tuota hieman pienempi (noin metri ja 11kg) ja selkeesti ikäisiään pienempi. Jos siis melkein viisivuotias on vain muutaman kilon isompi...

Vierailija
8/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 3-vuotias samankokoinen tyttö ja terkkarin mukaan on ikäistään pienempi..

Vierailija
9/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tyttö oli vuoden vanhaksi asti tiukassa tarkkailussa kokonsa puolesta. Sitten todettiin, että kasvaa minkä kasvaa, tasaista käyrää mennään, mutta pienissä mitoissa. Oli 1-vuotiaana muistaakseni 73cm ja painoi 7,5kg... Käytti pääasiassa 68cm vaatteita. Osa jopa 62cm.

Että silleen. Onhan tuo siitä kasvanut! :D

ap

Vierailija
10/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä oli tasan 4-vuotiaana metrin mittainen, eikä sitä kukaan lyhkäseksi oo haukkunnu... Nyt ikää kohta 8v ja 128cm saatiin lukemiksi. 

Ne pituusgeenit meni tolle vanhimmalle, joka oli saman kokoinen kuin veljensä nyt jo eskarissa. Tuolle viimeiselle ei sit tainnut jäädä enää mitään :p

Vierailija
11/13 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä luovuttiin rattaista kun oli 2,5..mutta eipä kovin pitkiä matkoja kävelty, kauppaan alle 1km ja takasin. Mutta alle neljän vanhana jaksoi kyllä 2km jumppaan ja tunnin jumpan ja 2km takaisin kevyesti..totuttelette vaan pikkuhiljaa niin jaksaa pian enemmän

Vierailija
12/13 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa se mun kanssa kävellä ihan sen minkä tarvii. Mutta kun noilla pikkukoivilla ei pysytä miehen perässä... (En mäkään meinaa pysyä :p) Iskällä ei kuulemma hermo riitä hidasteluun.

Vierailija
13/13 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin vielä 5 vuotiaana olla myös rattaissa. Ei kuule haittaa mitään!