Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmit ryhmäseksissä

Vierailija
14.11.2020 |

Itselläni on kokemusta kolmen kimpasta ryhmällä 2N+1M ja 2M+1N. Minä naisena olen ollut molemmilla kerroilla toiminnan keskipisteenä ja huomiona, joten orgasmini oli hyvinkin takuuvarma, samoin miehen joka pani minua orgasmini hetkellä, mutta...
Vähän on jäänyt jotenkin sellainen väkisin suorittamisen tunne siitä kolmannelle tehtävästä orkusta päättyneen aktin jälkeen.
Minulla on kuitenkin erityisen tärkeää että jokainen saa nautinnollisen orgasmin.

Jakakaa omia kokemuksianne, saiko teidän kimppaseksissä jokainen orgasmin ? Miten teitte sen ?

N42

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko oman kysymyksesi epäloogisuuden?

Vierailija
2/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ryhmäseksissämme 1N+2M mieheni vain katseli, valokuvasi ja videoi (alastomana), kun minä nautiskelin vieraan miehen kanssa. Tosin kerran mieheni näytti käyttävän talouspaperia. Vieras oli sen verran kestävää sorttia, että minä sain monta orgasmia, ennen kuin hän suihkutti eliksiirinsa sisälleni. Kun vieras oli lähtenyt, mieheni pääsi jälkiliukkaille ja syöksi omat siemenensä sisääni melkein heti. Minun piti saada oma orgasmini vibraattorilla.

Toivon, että mieheni ei ole mustasukkainen, joten aion esittää uusintaa vielä ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ryhmäseksissämme 1N+2M mieheni vain katseli, valokuvasi ja videoi (alastomana), kun minä nautiskelin vieraan miehen kanssa. Tosin kerran mieheni näytti käyttävän talouspaperia. Vieras oli sen verran kestävää sorttia, että minä sain monta orgasmia, ennen kuin hän suihkutti eliksiirinsa sisälleni. Kun vieras oli lähtenyt, mieheni pääsi jälkiliukkaille ja syöksi omat siemenensä sisääni melkein heti. Minun piti saada oma orgasmini vibraattorilla.

Toivon, että mieheni ei ole mustasukkainen, joten aion esittää uusintaa vielä ennen joulua.

Aisurihommat ei kyllä ole ryhmäseksiä.

Vierailija
4/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut ottaa samanaikaisesti kahta munaa? Yksi pilluun ja toinen peppuun/suuhun? Jos on hyvä yhteys ja sopiva porukka niin kaikkien saada suunnilleen samaan aikaan?

Vierailija
5/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisurihommat ei kyllä ole ryhmäseksiä.

Onhan. Aisuri osallistuu siten, mikä tuottaa hänelle mielihyvää.

Vierailija
6/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 1N ja 2M asetelmassa. Otin suihin ja toinen pani pilluun samaan aikaan, ja sitten he vaihtoivat paikkoja. Kaikki saimme orkut. Tapahtui luonnollisesti, ei ollut mitenkään ennalta suunniteltu

Vierailija
7/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 1N ja 2M asetelmassa. Otin suihin ja toinen pani pilluun samaan aikaan, ja sitten he vaihtoivat paikkoja. Kaikki saimme orkut. Tapahtui luonnollisesti, ei ollut mitenkään ennalta suunniteltu

Miten yleensä päädyit tuohon tilanteeseen?

Vierailija
8/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähtenyt siitä, että se, joka on sukupuolensa ainoa edustaja, on se huomion keskipiste.

Vierailija
9/11 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole elämän aikana kuin yksi ainoa kimppatilanne ollut. Tyypillinen biletilanne jossa majailemaan jää yksi tyttö ja kaksi poikaa.

Nuoruuden tyhmyyksissä unohtui se kortsunkin käyttö, joten tiedän että ainakin molemmat meistä pojista sai useitakin orgasmeja illan aikana. Tytöstä ei silleen tiedä kun se ei suoraan näy samalla tavoin kuin pojista.

Vierailija
10/11 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen vastaa: Minulle ryhmäseksiä on se, että nain samassa sängyssä peräkkäin kahta miestä, jotka molemmat tietävät asian. Ja meitä oli aluksi huoneessa samaan aikaan kolme. Kaikkihan siinä nautimme (toivottavasti) ja minä olin keskipisteenä.

Jos touhuaisin yhtäaikaa kahden tai useamman miehen kanssa, se olisi minulle gang-bang ja voisihan se olla samalla myös DP. Kumpaakaan en ole harrastanut, ...vielä...

Vierailija
11/11 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista kommenteistanne.

Anaaliseksi ei ole minun juttu.

Näissä kokemuksissani on käynyt niin että en ole pystynyt tuottamaan orkkua suuseksillä / runkkaamalla ns.kolmannelle. Olen ollut niin kiihottunut ja on tuntunut niin hyvältä, että yksinkertaisesti olen saanut niin hyvää etten ole kunnolla siinä laukeamisen aikana pystynyt antamaan, en siis kunnolla nuolemaan naista tai ottamaan mieheltä suihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi