Wentworth Miller lopetti näyttelemisen
Haluaa tästä lähtien olla oma itsensä.
Kommentit (14)
Siinä on ihminen joka elää omia arvojaan ja periaatteitaan, vaikka se voi olla uran tuho.
Oli nuorena mun celebrity crush. Siinä menee kyllä mies hukkaan näin naisnäkökulmasta.
On niitä aika paljonkin Hollywood-tähtiä jotka ovat melko nuorina poistuneet julkisuudesta vaikka olisivat voineet jatkaa uraaa halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihminen joka elää omia arvojaan ja periaatteitaan, vaikka se voi olla uran tuho.
Näyttelemisen käsite on nykyään hukassa.
Lopetti näyttelemisen Pako-sarjassa, ei näyttelemistä kokonaan.
Ei se mitään näyttelemistä lopettanut, ei vain palaa yhteen rooliinsa. Älytön ketjun otsikointi. Milleriä on nähty mm. DC-sarjoissa monessakin roolissa, sekä heterona että homona. Legends of Tomorrowissa oli yhdessä Dominic Purcellin kanssa, Purcell jatkaa jälkimmäisessäkin.
jo heti jutun otsikossa kerrotaan ettei halua näytellä heteroa. joten voisi varmaan näytellä toisenlaisia rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Lopetti näyttelemisen Pako-sarjassa, ei näyttelemistä kokonaan.
Sehän sanoo, että ei aio näytellä enää heteroa, vaan olla oma itsensä. Lopettaa siis näyttelemisen kokonaan.
Hollywoodissa muuten yleensä aina homoa näyttelee hetero (ainakin miehissä). Tätä on usein ihmetelty.
Ei! :/ Hän oli loistava Paossa. Mut arvostan tota, et haluu näytellä hahmoja, joita tarvitaa enemmä. :) M25
kyllä hänelle rooleja riitää vaikkei heteroa näyttelisi. eiköhän jokaisessa sarjassa tai elokuvassa ole vähintään yksi kiintiöhahmo.
Tosi outo syy olla palaamatta rooliin. Eihän heterous ole mikään sarjan pääteema vaan vankilasta pako. Ja näytteleehän monet heterot homoa. Miksei vaikka voisi erota siitä Sarahista sarjassa niin ei tarvi naisen kanssa olla? Taitaa Wentworthilla olla jotain henkilökohtaisia ongelmia jos noin häiritsee olla sarjassa hetero.
Mutta itse katsoisin kyllä lisää kausia ilmankin Wentworthia. Tärkeintä että se lyhyt-tukkainen blondi Marina Benedict olisi mukana, upea nainen :)
M32
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorena mun celebrity crush. Siinä menee kyllä mies hukkaan näin naisnäkökulmasta.
Mikä "celebrity crush"? Miksi pitää käyttää englanninkielistä termiä kun voisi sanoa ihan suomeksikin "julkkisihastus"?
Kaveri on jo 48v? Ei ihan uskoisi...