Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo ulosotossa.

Avoisä
13.11.2020 |

Olen mies lähempänä 40-synttäreitä.

Avovaimo kertoo, et on ulosotossa. Mutta ei kerro, että kuinka paljon. Meillä on yhteinen lapsi. Mua häiritsee asia, et avovaimo ei kerro rehellisesti kuinka paljon siellä ulosotossa on ja että miten hän hoitaa raha-asiansa.

Jatkuvasti valitta kuitenkin, että rahat ei riitä ja on velkaa mulle.

Ero vireillä, kun en pysty luottamaan toisen rahan käyttöön.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No byebye!

Vierailija
2/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat täältä? Monikin on ulosotossa, mutta teidän ongelma näyttäisi olevan luottamuksen puute.

Sitä voi yrittää rakentaa kyllä , jos halua on ja toisesta tykkää. Moittiminen ei ainakaan auta. Minusta kertoo jotakin, ettei vaimo ole kertonut sinulle summaa eikä ilmeisesti syitäkään asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se asia sulle kuuluu, kun elätte yhdessä.

Vierailija
4/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä teit lapsen, kun et edes velkasummaa tiedä?

Vierailija
5/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina kannata heti erota. Noin ajatellen pitäis varmaan erota 6 kertaa elämässä.selvitä ensin asia. Ero olisi hylätä oma lapsi äidin rahaongelmiien takia. Kyllä ihmiselle voi elämässää tulla muuutakin  ongelmaa,   Yhdessä niistä  selvitään,  eikä  erolla uhkailla.

Vierailija
6/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensin, että jahas, avovaimo ulostaa.

Vierailija
7/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa SYNNYTTÄMÄSSÄ, torvi!

Vierailija
9/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireillä? missä jos ette ole naimisissa?

Vierailija
10/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uo-virastoon ja kysy. Ne ovat julkisia tietoja. Saat ne myös tilattua pdf:na netistä mutta maksaa parikymppiä.

Vierailija
11/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksiähän te olette ettekä avopuolisoita. Nainen on "velkaa" sinulle? Etkä muutenkaan ole naisen tukena. Ei parisuhteessa ole tuollaisia kuvioita.

Vierailija
12/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani on ulosotossa myös. 70 000€... Tienaa paljon enemmän kuin mä ja vinkuu rahaa lainaksi. Tai siis lopetti, kun sanoin, että v*ttu hoida omat raha-asiasi. Mulla on 3 kertaa tuo määrä asuntolainaa, enkä lainaa keneltäkään rahaa.

Ulosottajat hiiteen elleivät itse hoida ongelmaansa.

Vierailija
13/13 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nostaisit kissan pöydälle nätisti?

Jos häntä hävettää, niin joku muu voisi jutella hänen kanssaan asiasta. Sukulainen tai ystävä?  Osta hänelle joululahjaksi terapiaistunto, jossa hän voisi keskustella aiheesta jonkun myötätuntoisen kanssa, joka ei ole asiasta ahdistunut. 

Älä hajota lapsesi perhettä tuon takia, sitten on hiukan eri tilanne jos toinen velkaantuu lisää salaa. Mutta miten ajattelit lapsesi käyvän tuossa epäyhtälössä, jos eroatte? Kerropa sinä puolestasi se. Ajattelet nyt vain itseäsi, jos olet ottamassa eroa koska sinua loukkaa toisen epäluottamus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme