Avovaimo ulosotossa.
Olen mies lähempänä 40-synttäreitä.
Avovaimo kertoo, et on ulosotossa. Mutta ei kerro, että kuinka paljon. Meillä on yhteinen lapsi. Mua häiritsee asia, et avovaimo ei kerro rehellisesti kuinka paljon siellä ulosotossa on ja että miten hän hoitaa raha-asiansa.
Jatkuvasti valitta kuitenkin, että rahat ei riitä ja on velkaa mulle.
Ero vireillä, kun en pysty luottamaan toisen rahan käyttöön.
Kommentit (13)
Mitä haluat täältä? Monikin on ulosotossa, mutta teidän ongelma näyttäisi olevan luottamuksen puute.
Sitä voi yrittää rakentaa kyllä , jos halua on ja toisesta tykkää. Moittiminen ei ainakaan auta. Minusta kertoo jotakin, ettei vaimo ole kertonut sinulle summaa eikä ilmeisesti syitäkään asialle.
Kyllä se asia sulle kuuluu, kun elätte yhdessä.
Miten ihmeessä teit lapsen, kun et edes velkasummaa tiedä?
Ei aina kannata heti erota. Noin ajatellen pitäis varmaan erota 6 kertaa elämässä.selvitä ensin asia. Ero olisi hylätä oma lapsi äidin rahaongelmiien takia. Kyllä ihmiselle voi elämässää tulla muuutakin ongelmaa, Yhdessä niistä selvitään, eikä erolla uhkailla.
Katsoin ensin, että jahas, avovaimo ulostaa.
Se tarkoittaa SYNNYTTÄMÄSSÄ, torvi!
Ero vireillä? missä jos ette ole naimisissa?
Soita uo-virastoon ja kysy. Ne ovat julkisia tietoja. Saat ne myös tilattua pdf:na netistä mutta maksaa parikymppiä.
Kämppiksiähän te olette ettekä avopuolisoita. Nainen on "velkaa" sinulle? Etkä muutenkaan ole naisen tukena. Ei parisuhteessa ole tuollaisia kuvioita.
Mun kumppani on ulosotossa myös. 70 000€... Tienaa paljon enemmän kuin mä ja vinkuu rahaa lainaksi. Tai siis lopetti, kun sanoin, että v*ttu hoida omat raha-asiasi. Mulla on 3 kertaa tuo määrä asuntolainaa, enkä lainaa keneltäkään rahaa.
Ulosottajat hiiteen elleivät itse hoida ongelmaansa.
Mitä jos nostaisit kissan pöydälle nätisti?
Jos häntä hävettää, niin joku muu voisi jutella hänen kanssaan asiasta. Sukulainen tai ystävä? Osta hänelle joululahjaksi terapiaistunto, jossa hän voisi keskustella aiheesta jonkun myötätuntoisen kanssa, joka ei ole asiasta ahdistunut.
Älä hajota lapsesi perhettä tuon takia, sitten on hiukan eri tilanne jos toinen velkaantuu lisää salaa. Mutta miten ajattelit lapsesi käyvän tuossa epäyhtälössä, jos eroatte? Kerropa sinä puolestasi se. Ajattelet nyt vain itseäsi, jos olet ottamassa eroa koska sinua loukkaa toisen epäluottamus.
No byebye!