Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs muut karpaajat tänä kauniina päivänä? ov

Vierailija
26.07.2006 |

En ole itse mikään täyskarppaaja, mutta piti jotain otsikkoon keksiä. Olen radikaalisti vähentänyt hiilareita, mutta syön jonkin verran perunaa ja leipää. Sokeria kartan kokonaan.

Muuten on mennyt helkkarin hyvin, mutta tänään on ollut kamala sokerinhimo. Kai se tulee alitajunnasta, kun tänään on jäätelöautopäivä. Koko iltapäivän ja alkuillan on rundannut tässä nurkilla, ja minä olen haaveillut jäätelöstä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olo on loistava. Ainoastaan jaloissa kouristuksia, mut kun ukko ei osannut kaupasta tuoda magnesiumia. Ihmetteli vaan mun listaa: lehtileipää, turkkilaista jogurttia ja magnesiumia.

Vierailija
2/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole yhtään laihtunu, 3:s päivä meossa. Eiks muuten makeutusaineita saa käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokton-jäätelöä. Mutta ei sellaisia tee mieli. En ole siis kovin hyvin perehtynyt karpin ruokavalioon ja siihen, mikä on sallittua, mikä ei. Etenen vain näppituntumalla, ja vanhana kilpaurheilijana jonninlaista tietoa ruoka-aineista.

Maustamatonta A-jogurttia tykkään syödä. Se on jotenkin niin ihana pehmeän makuista. Hyvä iltapala!

ap