Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas puolisoni, jäit kiinni

Vierailija
10.03.2014 |

Niin, juuri Sinä. Olen kyllä huomannut mitä kaikkea teet selkäni takana ja miten haukut minua ja parisuhdettamme tällä palstalla. Siksi otankin sinuun täällä yhteyttä - ethän sinäkään tunnu haluavan keskustella, kun asiat ratkeavat selvästi paremmin vauvapalstalle kirjoittelemalla. 

Älä huoli, en paljasta nimeäsi enkä mitään muutakaan meistä. Sanon vain sen, että minä tiedän, mitä kaikkea olet minusta sanonut. Olisitpa sanonut sen suoraan sen sijaan, että haukut minua täällä. Olisin ehkä jaksanut muuttaa tapojani. Tästä eteenpäin en edes yritä tehdä sitä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa peliä porvoossa

Vierailija
2/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tämä 30 kaverille muuten epäonni sinua vainoo... vai miten sen piti mennä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa, eikö se sun "rakas puoliso tiedän että petit" ketju oikein innostanutkaan porukkaa haluamallasi tavalla?

Vierailija
4/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:54"]

Älä jaksa, eikö se sun "rakas puoliso tiedän että petit" ketju oikein innostanutkaan porukkaa haluamallasi tavalla?

[/quote]

Sen on minun kirjoitus ja tämä ei ole. Ei ole myöskään mitään tietoa miten tuon kirjoitukset ovat ap:lle selvineet, mutta epäilen vajaavaista ymmärrystä tietokoneen ja tietoverkkojen käytöstä. Ite saisin heittämällä selville kaiken, jonka puolisoni tänne kirjoittaa, mutta en koe tarvetta vakoilla.

Vierailija
5/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyti lässyti.

Vierailija
6/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle vois puhua suoraan niin puhuisin! Ja mitä sä tuut tänne vakoileen mua ja kyttään mitä puhun ja mistä. Oon kaikista meidän jutuista puhunu nimettömänä, joten ei niiden pitäis sua liikuttaa! En kestä, sun kyttäämistä enään!!!

Vierailija
7/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläiset parit ei vaan eroa, mitä te saatte tälläsestä?

Vierailija
8/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tehän sovitte toisillenne loistavasti. Hyvä. Kerrankin pari, joka toimii samoin säännöin.

Vierailija
9/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te tuutte huuteleen meiänn ongelmiin ja kertoon mitä meiän pitäs tehä! Itellännekö on niin täydellinen suhde ettei tuu koskaan mitään riitaa? Vituttaa vaan ku toi ääliö käy täällä vaklaan mitä mä kirjottelen... Ja joo oon kertonu ihan livenäkin parille kaverille esim. sen että et pyyhi persettäs vaan haiset aina paskalle jne.

Vierailija
10/10 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS ja KOPS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä