Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko jo ostellut joululahjoja?
26.07.2006 |
Mä yleensä aloitan ostamisen tähän aikaan vuodesta.
Kommentit (3)
Suunniteltu on jo osa lahjoista ja osan teen itse ja tekemisenkin olen jo aloittanut. Säästää kun ei tarvitse kiireessä ostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Päätin kerrankin olla ajoissa valmiina, ettei tarvitse viime hetkellä käydä ostamassa jotain kallista ja turhanpäiväistä. Eläköön juhannusalet!
Alue: Aihe vapaa
Kiva kun on kaikki hommattu marraskuussa (siis joululahjat), voi keskittyä muuhun joulu-hössötykseen sitten =)