Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vihaan joutsenlaulua" "Vihaan Harry Potteria" "Vihaan viiniä ja matkustelua" Miksi laittaa tuollaisia Tinderiin?

Vierailija
13.11.2020 |

Yrittääkö olla jotenkin edgyjä? Mulla tulee ekana mieleen että ikävän tuomitseva ja negatiivinen ihminen, joka luultavasti tulee haukkumaan kaikkea mikä ei ole juuri hänen omaa kiinnostuksen kohdetta. Aika paljon noita kuitenkin näkee.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kuvailisin itseäni mielummin positiivisen kuin negatiivisen kautta. Ehkä se etsii kumppania, jonka lasi on aina puoliksi tyhjä.

Vierailija
2/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on myös näitä "Olen ruma, läski ja tyhmä plaa plaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mielikuva tulisi minullekin.

Hyvä, että ovat sentään rehellisiä.

Koska ylipirteän oloinen hyväoloihminenkin voi monesti paljastua negatiiviseksi, ja kaiken ihana hehkutus on vain sen piilottelua.

Vierailija
4/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niille on vaikka tärkeää, että kumppani vihaa samoja asioita. Tai ainakaan ei tykkää niistä.

Vierailija
5/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaa niin paljon jotain laulua tai elokuvaa niin aika outoa että pitää siitä vihasta tehdä ihan osa omaa identiteettiään. Ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä kenen kanssa haluaisin olla tekemisissä. En tiedä, ehkä toiset kiihottuu vihaisista tyypeistä.

Vierailija
6/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki muuten naisia by the way? Ehkä hiukan neuroottisia sellaisia.

Vierailija
7/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin laittaa tuollaisen just siksi että en tule toimeen ihmisten kanssa jotka kokee olonsa epämukavaksi kun kaikki ei ole pusipusinaminamia. Riskinä toki on löytää ihminen jolle lasi on puoliksi tyhjä mutta kammoan enemmän sellaisia jotka tunkee vaikka rikkoutuneen lasin reunat kämmenensä läpi vuodon tyrehdyttääksee , ettei sen tyhjenemistä tarvitsisi ikinä käsitellä.

Vierailija
8/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen makuuni.

Vierailija
9/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisin laittaa tuollaisen just siksi että en tule toimeen ihmisten kanssa jotka kokee olonsa epämukavaksi kun kaikki ei ole pusipusinaminamia. Riskinä toki on löytää ihminen jolle lasi on puoliksi tyhjä mutta kammoan enemmän sellaisia jotka tunkee vaikka rikkoutuneen lasin reunat kämmenensä läpi vuodon tyrehdyttääksee , ettei sen tyhjenemistä tarvitsisi ikinä käsitellä.

Ollaanpa sitä taas niin ääri-mustavalkoisia.  On myös keskitie olemassa eikä vaan kaiken intohimoista vihaamista tai idealistista pusipusinamia...

Vierailija
10/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siinä onkin se selitys miksi ovat sinkkuja? 🤔

Ehkä eivät osaa asettua ollenkaan ilmoituksen lukijan asemaan, miettimään hänen kannaltaan olisiko tälläinen ilmoitus kiinnostusta herätävä.

Vierailija
11/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole tunteita vain yhteen suuntaan. Moni ei vain uskalla sanoa mistä tykkää ja ei tykkää, sitten ollaan sellaisia hajuttomia-mauttomia ”ihansama-ihmisiä” jäätynyt hymy kasvoilla.

Vierailija
12/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut nuorempana tuollainen kaikkea vihaava tosi "edgy" ihminen ja ajattelin että se on cool. Onneksi se vaihe meni ohi, koska olin oikeasti vaan ylimielinen kúsipää. Ei toisten harrastuksia tarvitse vihata, ei ne ole itseltä pois.

Vierailija
13/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut teille ihmettelijöille mieleen että tarkoituskin on karkoittaa osa ihmisistä? Ei kaikille ole tärkeää miellyttää kaikkia ja te luulette että tässä epäonnistuminen on joku vahinko. Ei, te olette niitä joiden kuuluukin jatkaa matkaa. Moikka!

Vierailija
14/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sisustamista ja erityinen vihasuhde minulla on koristetyynyihin. N48

Saisko tolla vähän sutinaa?

Vierailija
15/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen yrittää miellyttää sen sijaan että olisi oma itsensä.

Vierailija
16/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan miehet on valittamassa kun nainen ei yhtään halua miellyttää eikä ole valmis nostamaan pikkusormeaankaan. Nyt sit pitäisikin olla räväkkä, vihainen ja miellyttämätön kovisnainen?

Vierailija
17/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä tietää jos itse rakastaa jotain noista. Että tää ei nyt ole se oikea.

Vierailija
18/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin yhtä naista ja se oli yhtä ihansamaa hihihi ja kaikki oli vaan kivaa ja mitään mielipiteitä ei ollut. Sitte yhessä riidassa kaikki mun musiikki, sisustus ja kaverit olikin paskaa. Että kiitos tänne nainen joka näyttää osaavansa viestiä asiat joista ei pidä....

Vierailija
19/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan miehet on valittamassa kun nainen ei yhtään halua miellyttää eikä ole valmis nostamaan pikkusormeaankaan. Nyt sit pitäisikin olla räväkkä, vihainen ja miellyttämätön kovisnainen?

En ole räväkkä tai vihainen mutta tiedän kuka olen, mitä haluan ja mitä en halua, pystyn kompromisseihin ja tutustun asioihin avoimesti. En ole yksin jäänyt mutta en myöskään tuollaisiin vaatijoihin törmännyt, eiköhän se hyvä terve itseluottamus pidä moiset poissa.

Vierailija
20/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kuin Kyösti Pöysti olisi liittynyt Tinderiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi