Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet meikannut tänään?

Vierailija
09.03.2014 |

Mä en ole tänään jaksanut katsoa edes peilistä, eli en ole tehnyt naamani eteen mitään.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, poskipuna, eyeliner, ripsiväri, kulmakynä.

Vierailija
22/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjustus, meikkivoide, meikkipuuteri, puuteri,valokynä, kulmaväri, luomiväri, eyeliner, kajal, ripsiväri, huultenrajaus ja kiilto. Kävin lähikaupassa hakemassa maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:47"]Pohjustus, meikkivoide, meikkipuuteri, puuteri,valokynä, kulmaväri, luomiväri, eyeliner, kajal, ripsiväri, huultenrajaus ja kiilto. Kävin lähikaupassa hakemassa maitoa.

[/quote]

Ooh, unohdin mainita poskipunan, anteeksi.

Vierailija
24/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin cc-voidetta ja peittelin näppyjä, ei muuta.

Vierailija
25/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sunnuntai ja täydellinen ulkoilusää oli tänään, pitkä lenkki miehen kanssa, sään ja tuulen suojaksi kosteusvoide ja bb-voide, myös ripsaria ja huulirasvaa.

Vierailija
26/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalipohja ja ripsiväri, niillä mentiin tänään. Ja olen siis ollut ihmisten ilmoilla.

Vierailija
27/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan tänään. Yleensä laitan ripasria, ja usein sen kaveriksi yläkajalin. Tai sitten luomiväriä. Tai laitan kummatkin. Ja meikkipuuteri. Jos kus tälläydyn kunnolla. Riippuu minne meno ja mikä keli.

Vierailija
28/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:24"]

Liikaa kuten aina. Luomiväriä, ripsiväriä, eyelineriä, kulmakynää, poskipunaa ja bb-voidetta laitoin naamaan työpäivän kunniaksi.

[/quote]

liikaa?

Vierailija
29/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, ripsari, kajali, luomivärit, puuteri, aurinkopuuteri, kulmakynä ja huulipuna.

joka päiväinen perus setti.

aamulla peilistä tuijottaa taas meikitön zombi.

Vierailija
30/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon meikkivoidetta, puuteria, huulipunaa, silmärajaukset, ripsaria, kulmaehostusta.

Hiuksissa tyvikohottajaa, vahaa, lakkaa

Kotona vaan ollut päivän

Vierailija
31/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoide kosteusvoiteella ohennettuna ja ripsiväri. Kävin lapsen kanssa leikkipuistossa, muuten kotona koko päivä

Vierailija
32/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suojakerrointa 50, illalla sinkkirasvaa suupieleen. Roaccutan rules! Ei siis tarvita peitepuikkoa!

Vierailija
33/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta meikkivoidetta, ripsaria, kulmaväriä. Lisäksi sävyttävää huulivoidetta. Ikävä ripsenpidennyksiä, silloin riitti nuo kaksi muuta ja näytin jo ihan hyvältä ja huollitellulta.

Vierailija
34/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, valokynä, ohut kerros puuteria, poskipuna, ripsiväri, kulmakynä ja luonnollinen huulipuna. Kävin vähän kaupungilla pyörimässä. Eilen olin meikittä kotona. Huomenna sama pakkeli naamaan ja töihin.

Vierailija
35/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta meikkivoidetta, valokynää, pohjustusvoidetta, poskipunaa, varjostusväriä, aurinkopuuteria, kulmakynää, rajauskynää, ripsaria - siinäpä mun sotkut. Kävin baarissa.

Vierailija
36/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan, mutta kosteusvoiteet tulee kyllä laitettua päivittäin :)

Vierailija
37/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri,peitevoide,luomiväri,ripsari..ainiin ja kulmakynää

Vierailija
38/41 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ystäviä kaupungilla ja kävimme lounaalla. Värillinen kosteusvoide, valokynä, puuteri, varjostusväri, poskipuna, kulmaväri, luomenpohjustus, rajauskynä, luomiväri, ripsari, huulikiilto.

Mun iho pysyy jostakin syystä paremmassa kunnossa meikin kanssa, luulen sen liittyvän jotenkin kosteutettuna pysymiseen ja siihen, että tulee puhdistettua paremmin.

Vierailija
39/41 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään meikkiä, sen sijaan mulla on iho oikein kamalassa kunnossa, koska se juuri menkkojen loputtua kukkii nätisti hormoninäppyjä. Ja tänään olen kuitenkin ollut kirpputorilla, kaupassa ja myös mun ja mieheni kolme miespuoleisia kaveria tuli käymään pariksi tunniksi.

Vierailija
40/41 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin karisseet ripsarit aamulla alaluomilta. Eli periaatteessa en ole meikannut, vaan poistanut meikkiä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi