Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperolla muovipussi päässä, äiti laittaa kuvan facebookkiin

Vierailija
09.03.2014 |

Itse olen aika järkyttynyt.
Ihmettelen vain, mitä äidin päässä liikuu?
Onko hän itse laittanut pussin lapsen päähän ja ottanut kuvan huvikseen?
Vai onko lapsi kenties kuitenkin itse leikkinyt pussilla ja laittanut sen päähänsä, minkä nähdessään äiti päättää ottaa tästä kuvan ja laittaa facebookkiin muiden nähtäväksi..?
Joka tapauksessa, hämmentävää..

Mitä itse ajattelisitte moisesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpa köpö äiti-ihminen, niin ajattelisin. Tämä on näitä "Tulipalon sattuessa ota ensin kuva ja päivitä faceen ja vasta sitten riko suojalasi." -tyyppisiä juttuja, tosin nyt vähän kärjistettynä mutta kuitenkin. Urpo muija jos ei tiedä että muovipussi otetaan HETI pois lapsen päästä, eikä sellaiseen leikkiin rohkaista ja siitä huvituta.

Vierailija
2/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä veikkaisin, että lapsi on vaan leikkinyt muovipussilla ja äiti on sellaista tyyppiä, joka latailee kuvia seinälleen jatkuvalla syötöllä, eli aina kun tapahtuu jotain jännää/hauskaa. Eli ei ole vain miettinyt loppuun asti, mitä ihmiset saattaisivat ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellainen tyyppi, joka latailee kuvia jatkuvalla syötöllä.
Huvittavana selvästikkin asiaa piti..

Mutta on näitä muutamia muitakin juttuja, jotka ovat saaneet miettimään, pitäisikö tehdä lastensuojelu ilmoitus.. Pelko vain siitä, että itse saisi paskaa niskaan siitä, on liian iso.. Kuitenkin helpotukseksi tiedän lapsen isovanhempien olevan päivittäin pitämässä huolta lapsesta.
Ap

Vierailija
4/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei solminut pussia kiinni.

Vierailija
5/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän jakelee tuollaisia kuvia kaiken kansan nähtäväksi, ja ne muutkaan jutut eivät ole sellaisia mitkä vain sinä tiedät, niin tee ihmeessä lastensuojeluilmoitus. He eivät saa tietää missään vaiheessa, kuka sen ilmoituksen on tehnyt.

Vierailija
6/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista sitä...

Vierailija
7/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pitäisi tuota nyt niin vakavana asiana. Kyseessä on jokin vitsi tms ja lapsi ei ole ollut todellakaan vaarassa esim tukehtua, kyllä äiti sen verran älyää katsoa.

On minullakin ollut joskus vitsillä laitettu kuva, jossa vauvani oli juuri tyhjennetyn akvaarion sisälle laitettuna, niin että kansi oli päällä ja valot päällä :D Enpä ajatellut, että joku voisi järkyttyä..

Vierailija
8/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:05"]No en pitäisi tuota nyt niin vakavana asiana. Kyseessä on jokin vitsi tms ja lapsi ei ole ollut todellakaan vaarassa esim tukehtua, kyllä äiti sen verran älyää katsoa.

On minullakin ollut joskus vitsillä laitettu kuva, jossa vauvani oli juuri tyhjennetyn akvaarion sisälle laitettuna, niin että kansi oli päällä ja valot päällä :D Enpä ajatellut, että joku voisi järkyttyä..

[/quote]

Lisään vielä, ettei vauvani todellakaan kärsinyt tilanteesta

Vierailija
9/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa makua äidiltä anyway!

Vierailija
10/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus ollut ämpäri päässä. Oli mukavaa kuunnella ulkona sateen kuminaa, kun pisarat osuivat ämpärin pohjaan. Sellaista freejazz-tyyppistä rummutusta. :)

Vierailija
11/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan slaagin kotona muovipussista (taaperolla ei kuulu olla edes käsissä muovipussia) enkä todellakaan ehdi mitään valokuvaa räpsäyttää sillon. Aivan vamppi äiti ollut kuvaaja. Kroohh..

Vierailija
12/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyvanhemmat ei käy ihan täysillä. Minusta nykyään on sekopäitä aikuisia enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
13/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.. Ja niinkun Ap sanoi, että jos äidillä muitakin tempauksia jotka eivät ole kovin fiksuja ja arvostettuja, niin eiköhän tämä tapaus kruunaa koko homman..

Vierailija
14/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tommoset lapsen kustannuksella otetut kuvat on hirveitä. Siis sellaiset suunnitellut, mitä tässäkin ketjussa esimerkiksi on mainittu- lapsi uunissa, lapsi akvaariossa.. Ei voi mitään, mutta mun mielestä ne on mauttomia.

Vierailija
15/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:24"]Mun mielestä tommoset lapsen kustannuksella otetut kuvat on hirveitä. Siis sellaiset suunnitellut, mitä tässäkin ketjussa esimerkiksi on mainittu- lapsi uunissa, lapsi akvaariossa.. Ei voi mitään, mutta mun mielestä ne on mauttomia.

[/quote]

Jep, mukahauskaa ja typerää.

Vierailija
16/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:24"]Mun mielestä tommoset lapsen kustannuksella otetut kuvat on hirveitä. Siis sellaiset suunnitellut, mitä tässäkin ketjussa esimerkiksi on mainittu- lapsi uunissa, lapsi akvaariossa.. Ei voi mitään, mutta mun mielestä ne on mauttomia.

[/quote]

[/quote]

No mut mikä niissä on väärin? Lapsi ei ole vaarassa mitenkään eikä vauva/taapero osaa pahoittaa mieltään/nolostua tuollaisesta. Minusta juttu oli hauska, otin kuvan ja jaoin sen nähtäväksi muillekin, en nähnyt siinä mitään pahaa. Ja rakastan kovasti lastani. Älkää olko niin tosikkoja!!

T. Se "akvaariolapsen" äiti

Vierailija
17/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:24"]Mun mielestä tommoset lapsen kustannuksella otetut kuvat on hirveitä. Siis sellaiset suunnitellut, mitä tässäkin ketjussa esimerkiksi on mainittu- lapsi uunissa, lapsi akvaariossa.. Ei voi mitään, mutta mun mielestä ne on mauttomia.

[/quote]

[/quote]

No mut mikä niissä on väärin? Lapsi ei ole vaarassa mitenkään eikä vauva/taapero osaa pahoittaa mieltään/nolostua tuollaisesta. Minusta juttu oli hauska, otin kuvan ja jaoin sen nähtäväksi muillekin, en nähnyt siinä mitään pahaa. Ja rakastan kovasti lastani. Älkää olko niin tosikkoja!!

[/quote]

en ole tosikko, enkä tuomitse sinua tai muitakaan, uskon myös että rakastat lastasi. Itse en vain pidä tuollaisista kuvista.

Vierailija
18/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:24"]Mun mielestä tommoset lapsen kustannuksella otetut kuvat on hirveitä. Siis sellaiset suunnitellut, mitä tässäkin ketjussa esimerkiksi on mainittu- lapsi uunissa, lapsi akvaariossa.. Ei voi mitään, mutta mun mielestä ne on mauttomia.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jos lapselle opettaa että muovipussi päässä on hauskaa otetaas kua nii arvaa onko se muoipussi aina päässä ?

Vierailija
19/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne sitten on vitun urpoja .

Vierailija
20/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin asiasta äidiltä ja valistaisin jos on tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi