Lepomäen täyskäännös feministiksi?
Puolustelee nuorisojoukkoja ja on liittynyt syyllistämään Suomalaisia miehiä väkivaltaisiksi ja unohtaa samalla vaimonsa hakkaamat miehet kuten feministin kuuluu. Älkää äänestäkö Kokoomusta!
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/elepomaki/suomi-ei-ole-luhistumassa-je…
Kommentit (19)
Itsekin muistan vielä ajan kun Lepomäki kirjoitteli Homma-foorumille, että pääsisi eduskuntaan. On kyllä muuttanut mielipiteitään 180 astetta niiltä ajoilta.
Ainut järkevä vaihtoehto on siis Ps tai Kd. Kokoomus on nyt oikeasti Cuckoomus. Sitten vielä ihmettelevät gallup romahdusta :D miksi vihervasuri äänestäisi näitä kun on jo vihr, vas, rkp ja sdp.
Kokoomus oli ennen konservatiivinen. Nyt se on cuckservatiivinen.
Mistä lähtien vain vassarit voivat olla feministejä? Varsinkin kun ensimmäiset oikeat feministit nimenomaan työskentelivät usein miehisiksi mielletyillä aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien vain vassarit voivat olla feministejä? Varsinkin kun ensimmäiset oikeat feministit nimenomaan työskentelivät usein miehisiksi mielletyillä aloilla.
Eivät ne feministeiksi itseään kutsuneet eivät vihanneet miehiä. Minna Canth ajoi myös köyhien miesten asiaa. Jos oikeistolainen sanoo olevansa feministi niin se on sama kun sanoisi olevansa kommunisti. Margaret Thatcherkin aikanaan vertasia feminisniä sosialismiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainut järkevä vaihtoehto on siis Ps tai Kd. Kokoomus on nyt oikeasti Cuckoomus. Sitten vielä ihmettelevät gallup romahdusta :D miksi vihervasuri äänestäisi näitä kun on jo vihr, vas, rkp ja sdp.
Oletko joku kiihkouskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta itse taidat olla kun kannatat kivikautisen uskonnon tuomista Suomeen. Itse olen vain isänmaallinen ex oikeistodemari jolle ei nykyisessä sdp:ssä ole tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta itse taidat olla kun kannatat kivikautisen uskonnon tuomista Suomeen. Itse olen vain isänmaallinen ex oikeistodemari jolle ei nykyisessä sdp:ssä ole tilaa.
Mistä sinä tiedät mitä tämä kysyjä kannattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä tämä kysyjä kannattaa?
Kyllä tuosta voi päätellä että haluaa nuorisojoukkoja Suomeen.
Lepomäki varmaan havittelee sinipunhallitusta Sannan ja Marian kanssa. Saavat sitten harjoittaa feminististä politiikkaa ja ajaa nuorisojoukoille ja jakkukalkkunoille lisää etuja.
Kyllähän suomalaismiehetKIN juoksentelee ulkomailla elätteinä satojen laumoina ryöstelemässä paikallisia?
Lepomäki valehtelee rikostilastoissa. Mitään lähdettä hän ei anna. Väkivaltarikokset ovat kuitenkin vuosi vuodelta kasvaneet.
Tottahan se on että suomalainen mies on sieltä pahimmasta päästä on hyvä että tummia miehiä tulee runsaasti lisää maahamme. Mainostajat ovat jo pitkään huomanneet että vaalea nainen ja tumma mies on tämän päivän pariskunta ja niin on kaikille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on että suomalainen mies on sieltä pahimmasta päästä on hyvä että tummia miehiä tulee runsaasti lisää maahamme. Mainostajat ovat jo pitkään huomanneet että vaalea nainen ja tumma mies on tämän päivän pariskunta ja niin on kaikille parempi.
Toivottavasti kukaan mies ei äänestäisi misandristista kokoomusta. Jää vain Ps, Kd ja Kepun oikeistosiipi vaihtoehdoiksi jos ei halua miesvastaista politiikkaa.
Lepomäki kalastelee vaimonhakkaajien työläisrouvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä mä kannatan? Puolueita on hieman enemmän kuin sun ajatuspiiriisi tuntuu mahtuvan.
Mitä mieltä olet näistä lausunnoista mitä persut ja kd on viimeisen neljän vuoden aikana antanut, lähinnä uskontoon viittavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne feministeiksi itseään kutsuneet eivät vihanneet miehiä. Minna Canth ajoi myös köyhien miesten asiaa. Jos oikeistolainen sanoo olevansa feministi niin se on sama kun sanoisi olevansa kommunisti. Margaret Thatcherkin aikanaan vertasia feminisniä sosialismiin.
No ihan miten vaan, mutta eiköhän sen pysty feministisen puolueen kannatuksesta päättelemään, että miten kaikkien mahdollisten ismien kerääminen feminismin alle toimii noin käytännössä kannatuksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan miten vaan, mutta eiköhän sen pysty feministisen puolueen kannatuksesta päättelemään, että miten kaikkien mahdollisten ismien kerääminen feminismin alle toimii noin käytännössä kannatuksen suhteen.
Sdp, vihr, vas, rkp ja cuckoomus ovat feministisiä puolueita. Tolkun puolueita ovat vain Ps, Kd, Kesk ja Liike nyt.
Lepomäki oli ennen Halla-ahon linjoilla nuorisojoukkoihin ja euroon liittyvissä asioissa mutta Bilderberg kokouksen jälkeen hän alkoi hokea arvopohjaa, muuttui liittovaltion kannattajaksi ja feministiksi. Mitä aivopesua ne siellä kokouksessa oikein harjoittaa?