Minulla olisi paljon rakkautta mutta kukaan ei sitä huoli
Kommentit (16)
No teidänhän pitää mennä sitten yksiin
Kuinka olet ulospäin viestittänyt että vapaana ollaan ja seuraa vailla?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole rakkautta nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Blaa blaa blaa
-Sinkkiş
Ei ihme että olet sinkku. Tulet myös olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuohon jotain hyväksyttyjä tapoja? Ajattelin että kaikki olettavat minun olevan sinkku kun ei kymmeneen vuoteen ole ollut seurustelusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaa blaa blaa
-Sinkkiş
Ei ihme että olet sinkku. Tulet myös olemaan.
Hiljaa hååårå
Sincc
Kyllähän vastaanottajia on vaikka kuinka paljon. Mene kaveriksi kavereita haluaville, hoida naapurin lapsia tai auta naapurin mummoa.
Kaikki tämä on rakkautta. Minä väitän, että se rakastaa eniten, joka pystyy rakastamaan hankalia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vastaanottajia on vaikka kuinka paljon. Mene kaveriksi kavereita haluaville, hoida naapurin lapsia tai auta naapurin mummoa.
Kaikki tämä on rakkautta. Minä väitän, että se rakastaa eniten, joka pystyy rakastamaan hankalia lapsia.
Varmaan puhutaan vähän eri asiasta nyt. Eri muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan puhutaan vähän eri asiasta nyt. Eri muodoista.
Jep, minä väitän, että hankalan koiran kouluttaminen on vaikeampaa ;)
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Autan vaikeita lapsia joka ikinen päivä työkseni. Saan siitä leipää pöytää. En rakasta heitä millään muotoa, mutta olen oppinut ymmärtämään ja käsittelemään. Tuollainen rakkauspuhe tässä kohtaa on aika irvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuohon jotain hyväksyttyjä tapoja? Ajattelin että kaikki olettavat minun olevan sinkku kun ei kymmeneen vuoteen ole ollut seurustelusuhdetta.
Miten luulet tämän välittyvän sinusta ulospäin ihmiselle, joka ei sinua tunne?
Pyri ottamaan katsekontaktia ihmisiin kun liikut ulkona, hymyile. Laita profiili Tinderi In tms. Jos löytäisit ihmisen jota rakastaa ja saisit vastarakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän sinkkuudesta seuraa, että olisi paljon rakkautta annettavana! Vaikka kaikki tietäisivät sinun olevan sinkku, eivät he voi tietää että haluat jakaa rakkaussa.
Käytä paitaa, jonka selkämykseen kirjoitat "rakkautta tarjolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän sinkkuudesta seuraa, että olisi paljon rakkautta annettavana! Vaikka kaikki tietäisivät sinun olevan sinkku, eivät he voi tietää että haluat jakaa rakkaussa.
Käytä paitaa, jonka selkämykseen kirjoitat "rakkautta tarjolla".
Kuulostaa epätoivoiselta
Niin minullakin. Kelpaan palvelemaan ja toteuttamaan muiden toiveita, mutta rakkauteni on muille huvituksen aihe tai jopa vastenmielistä.