Olen sh ja kieltäydyn influenssa- sekä korona rokotteesta
Jos ei influenssa rokotusta ota, pitää työskennellä maski päällä koko influenssa kausi. Eli nythän ei väliä, kun on maski muutenkin pakollinen.
En myöskään suostu ottamaan korona rokotusta. En halua olla koekaniini.
Kommentit (13)
Uskon sen. Et osaa edes yhdyssanoja, tuskin olet sh.
Olen samaa mieltä. Tarpeen mukaan olen valmis irtisanoutumaan, terveys edelle. Ei muitakaan ihmisiä pakoteta mihinkään, joku ihmisarvo se on hoitohenkilökunnallakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tarpeen mukaan olen valmis irtisanoutumaan, terveys edelle. Ei muitakaan ihmisiä pakoteta mihinkään, joku ihmisarvo se on hoitohenkilökunnallakin.
https://www.tehy.fi/fi/apua/tyosuojelu/kysymyksia-tyontekijan-rokotuksi…
Lue tuo sivu ja rauhoitu. Rokottamattomuus ei ole peruste irtisanomiselle tai edellytä sinua irtisanoutumaan
Kiitos sinulle siitä, jääpähän meille muille enemmän rokotteita saatavaksi <3
Sillä on väliä, että ottaako hoitohenkilökunta rokotteita vai ei, koska hoitajat kohtaa niitä kaikkein sairaimpia potilaita, jotka voivat menehtyä influenssaan vaikka hoitajalle itselleen tauti ei olisi paha.
Niin ja mitä sitten. Paljon kiinnostaa jonkun ihmisen rokotukset tai rokottamattomuus. Jokaisen oma asia.
Kiitos sinulle rohkeudesta!
entinen hoitsu
No en minäkään ottaisi. Toivon ettei kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on väliä, että ottaako hoitohenkilökunta rokotteita vai ei, koska hoitajat kohtaa niitä kaikkein sairaimpia potilaita, jotka voivat menehtyä influenssaan vaikka hoitajalle itselleen tauti ei olisi paha.
Eri mieltä, myös hoitajilla on oikeus päättää, mitä heidän nahkansa alle pistetään, itsemääräämisoikeus. Eivät kaikki hoida niitä sairaimpia potilaita.
Turhaa yrität syyllistää, ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Uskon sen. Et osaa edes yhdyssanoja, tuskin olet sh.
Sairaanhoitajien joukossa on vaikka minkälaisia toopeja, joten en lainkaan ihmettele jos yhdyssanat eivät ole hallussa heillä.
Iso osa työntekijöistä sairastaa influenssan oireettomana. Potilaalle se ei kuitenkaan välttämättä ole oireeton. Työntekijöiden influenssarokotuksia on tutkittu: "Henkilökunnan influenssarokotuksilla potilaiden influenssan kaltaiseen tautiin sairastuminen väheni 42 % ja kuolleisuus laski 29 %".
Ok.