Olen syntynyt 1964 ja olen käynyt
Leningradissa neuvostoliiton aikaan, Tallinassa, Haaparannassa ja Tukholmassa. En ole ikinä käynyt lentämälllä ulkomailla, muutaman kerran kotimaan lennoilla. Minulla on opistotason + amk-koulutus; ollut vakituisia töitä ja pätkätöitä, nyt on vakituinen työ. Miehellä ollut vakityö valmistumisesta saakka, hän on insinööri.
Kommentit (7)
Ajattelin vain kertoa, ettei ole pahemmin tultua matkusteltua. Valintakysymys lähinnä, tai mies haluaa aina lomilla kotimaan mökkilomille, eikä minullakaan ole mitään niitä vastaan.
No ei kaikkken täydä matkustella. Halpalennit ja some-hehkutuksen vääristäneet todellisuutta.
Ensi kesänä mennään Norjaan kun sin loman juuri 50-synttäreideni ajaksi. Eli tulee uusi kokemus. Mies sanoi, että mihin haluat, kun päätin, etten juhli. Valitsin Norjan Lapin. Taitaa olla kallimpaa tosin kuin joku etelän loma, mutta kiinnostaa enemmän. ap.
Ihminen tekee just sitä mitä haluaa. Olis kauheeta, jos joku lentäis thaimaahan ihan vaan siks, kun kaikki mammat hiekkalaatikon reunalta on siellä käyneet.
Hyvä ap, jatka samaan malliin
Olen s. 1959 ja käynyt elämäni aikana 3 kertaa varsinaisilla lomamatkoilla, v. 1989, 1990 ja 1991. Muutaman kerran olen käynyt Tallinnassa, niistä viimeinen v. 2011, ja kotimaanmatka viimeksi v. 2010. Enkä aio enää jatkossa. Ja aloitusta mukaillen: jos tässä koulutus ja työ pitää mainita, niin olen suorittanut yliopistotutkinnon ja vakityössä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:34"]Leningradissa neuvostoliiton aikaan, Tallinassa, Haaparannassa ja Tukholmassa. En ole ikinä käynyt lentämälllä ulkomailla, muutaman kerran kotimaan lennoilla. Minulla on opistotason + amk-koulutus; ollut vakituisia töitä ja pätkätöitä, nyt on vakituinen työ. Miehellä ollut vakityö valmistumisesta saakka, hän on insinööri.
[/quote]Jaa, vai niin
olen syntynyt 1968 ja oon käynyt ulkomailla monesti, myös Lenskissä ehdin käydä kahdesti neukkuaikana. Matkailkaa ihmeessä jos rahaa on!
Ok.