Olen vapaaehtoisesti toinen nainen, haluatko kysyä jotakin?
Ole hyvä
Kommentit (18)
Ajatteletko lainkaan miehen perhettä?
Oletko mustasukkainen?
Onko sinulla huono itsetunto koska tyydyt puolittaiseen elämään?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:40"]
Oletko ns. jalkavaimo? Ilman oikeuksia viettää juhlia miehen kanssa, ilman oikeutta näyttäytyä miehen kainalossa julkisesti tai miehen tai omien vanhempiesi nähden?
Toivoisitko omalle tyttärelle samanlaista roolia tulevaisuudessa? Tai entäpä jos tyttäresi olisikin se vaimo, ja tuli sinulle itkemään kun miehellä on toinen nainen? Mitä sanoisit tyttärellesi?
[/quote]
Ei minua kiinnostaa näyttää miestä missään juhlatilaisuuksissa, siihen minulla on ystävät. Enkä todellakaan jaksaisi mitään joulujuhlia sen seurassa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:40"]
Oletko ns. jalkavaimo? Ilman oikeuksia viettää juhlia miehen kanssa, ilman oikeutta näyttäytyä miehen kainalossa julkisesti tai miehen tai omien vanhempiesi nähden?
Toivoisitko omalle tyttärelle samanlaista roolia tulevaisuudessa? Tai entäpä jos tyttäresi olisikin se vaimo, ja tuli sinulle itkemään kun miehellä on toinen nainen? Mitä sanoisit tyttärellesi?
[/quote]
Tästä jäi vastaamatta, että ei ole tyttäriä eikä tule. Olen vela.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:48"]
Ajatteletko lainkaan miehen perhettä?
Oletko mustasukkainen?
Onko sinulla huono itsetunto koska tyydyt puolittaiseen elämään?
[/quote]
Tottakai ajattelen, että mies on sika, mutta en voi asialle mitään. Jos toinen nainen en olisi minä, se olisi joku toinen.
En ole mustasukkaista tyyppiä.
Eikä ole heikko itsetunto, ystäväsuhteet ja työelämä ovat kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:42"]
Minkä ikänen olet?
[/quote]
32
ap
Olen itsekkin ollut...
Miksi tahdot olla??
Haetko jännitystä?
Onko miehellä lapsia?
Eli suoraan sanottuna olet kyseisen miehen panopuu ja turvapaikka kun vaimolta ei lohkea. Naurettavaa kuulla tälläisten aikuisten ihmisten seksisuhteista, joissa muu ei merkkaa kuin epärehellisyys ja toisen pettäminen. Kysymys kuuluu, onko tälläinen elämäntyyli todella mitä haluat itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:39"]
Olen itsekkin ollut...
Miksi tahdot olla??
Haetko jännitystä?
Onko miehellä lapsia?
[/quote]
En just nyt halua parisuhdetta kun haluan keskittyä työhöni täysillä. Jonkun ottaminen nurkkiin löhöämään häiritsisi urakehitystä.
En osaa ajatella että hakisin jännitystä.
On niillä pari lasta, melkein täysi-ikäisiä jo.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 03:10"]
Eli suoraan sanottuna olet kyseisen miehen panopuu ja turvapaikka kun vaimolta ei lohkea. Naurettavaa kuulla tälläisten aikuisten ihmisten seksisuhteista, joissa muu ei merkkaa kuin epärehellisyys ja toisen pettäminen. Kysymys kuuluu, onko tälläinen elämäntyyli todella mitä haluat itsellesi?
[/quote]
Kuten totesin tuossa toisessa viestissä, en halua just nyt parisuhdetta, joten tämä sopii oikein hyvin. En kyllä anna miehen luulevan, että kotini on turvapaikka. Usein sanon sille seksin jälkeen että voi sitten häipyä.
Ööö miksi ihmeessä et vaan paljasta sille vaimolle että se ukko pettää sitä? Mun mielestä kaikkien pettäjien tulisi olla kaltaisensa kanssa eikä loukata sen toisen arvoja, ellei heillä sitten ole avoin suhde. Jos et kerta välitä koko ukosta niin tee edes palvelus hänen vaimolleen että pääsee tahtoessaan eroon siitä mörrykästä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 04:40"]
Ööö miksi ihmeessä et vaan paljasta sille vaimolle että se ukko pettää sitä? Mun mielestä kaikkien pettäjien tulisi olla kaltaisensa kanssa eikä loukata sen toisen arvoja, ellei heillä sitten ole avoin suhde. Jos et kerta välitä koko ukosta niin tee edes palvelus hänen vaimolleen että pääsee tahtoessaan eroon siitä mörrykästä.
[/quote]
No tätähän ei kannata missään nimessä tehdä, ettei mörrykkä jää aloittajan jokapäiväiseksi riesaksi.
Jättäisitkö miehen, jos hän ottaisi eron vaimostaan ja haluaisi kanssasi enemmän?
Haukkuuko hän vaimoaan sinulle?
Voisitko kuvitella eläväsi perusarkea hänen kanssaan?
Onko hän riittävästi käytettävissäsi, vai joutuuko sumplimaan tapaamisia vaimolta salaa?
Minkälaiset tulevaisuuden suunnitelmat sinulla on? Mikä on elämäntilanteesi 10 vuoden kuluttua?
Miten voit tyytyä elämässäsi olemaan VAIN jonkun kakkosvaihtoehto?
Ymmärrätkö miten nopeasti saat maineesi pilattua KUN jäätte kiinni?
Hävettääkö sua ikinä tuollainen kähmiminen? Tunnetko olevasi moraaliltasi ihan normaali, entä empatiakyvyltäsi? Tajuatko että suurin osa ihmisistä pitää sua aika säälittävänä?