Miehellä tänään kamala päivä
Meillä on tänään hernekeittoa eikä hän yhtään pidä hernekeitosta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on iso ero, miten ne herneet on kasvatettu. Teeppä purkkikeittoa Pirkkaluomusta, siitä missä on lihaakin. Saatatte yllättyä:-)
Olen tehnyt. Mies ei tykkää.
Minkälainen mies ei pidä hernekeitosta?
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies ei pidä hernekeitosta?
Jätä se sika.
Mun mieheni ei pidä. Lapsi taas tykkää kovasti. No mies on syömättä ja hommaa illaksi pitsaa tai hampurilaisia tms.
Sulla kun on tuota vapaa-aikaa, niin pyöräytät sille erilliset pöperöt.
Miksi teet sitä, jos miehesi ei pidä siitä? Ihme tyyppi.
Meillä mies laittaa makkaraa uuniin tai tekee jotain muuta omaa herkkuaan jos ei laittamani ruoka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun ei ole nyt muuta, mistä tehdä. Mies söi illalla ja yöllä kaikki makkarat että olisin voinut tehdä makkarakastikkeen. Pääsen vasta illalla kauppaan.
Miehellä oli eilen jääkaapissa vaikka kuinka hk. n sinistä mutts kun ne aina yöllä katoavat, kun minä nukun.
On se näköjään onneksi älynnyt jäättää kaksi juustohampurilaista eli saa syödä ne.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sä aina miehen lempiruokaa? Meillä on taas tällä viikolla ollut vuoron perään jokaisen lempiruokia eli oli miehen lempiruokaa jauhelihakastiketta ja keitettyjä perunoita, mun lempiruokaa pasta bolognesea ja tänään on yhtä lapsen lempiruokaa eli hernekeittoa. ap
Ei tuo vielä mitään. Joen elämässä on Kamalaa joka päivä, ei pelkästään torstaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään. Joen elämässä on Kamalaa joka päivä, ei pelkästään torstaisin.
Tänään on perjantai. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on perjantai. ap
My bad. Jotenkin katsoin että olisi eilen aloitettu ja Torstai on tyypillinen hernekeittopäivä... Shoot me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on perjantai. ap
OT, mut mistä johtuu, et viesti katosi just kun aloin siihen vastaamaan:
https://www.vauva.fi/keskustelu/531669/eraan-narkolepsiaan-sairastuneen…
Aukeaako tuo muille?
Siinä on iso ero, miten ne herneet on kasvatettu. Teeppä purkkikeittoa Pirkkaluomusta, siitä missä on lihaakin. Saatatte yllättyä:-)