Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muuttaa susikoira :(

Vierailija
08.03.2014 |

Meillä pieni koira ja pieni lapsi. Naapuriin muuttaa yksiöön susikoira. Pelkään, että seefferi käy meidän koiran kimppuun. Joudumme mennä 10cm päästä sen ovesta neljästi päivässä. Vartioviettiset koirat varmasti pitävät asunnon ovea/rappua omana alueenaan ja jos ovi yhtäkkiä avautuu ja siinä on pieni koira, mitäs sitten...:(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän käytännön neuvoja sinä haluat?

3 dobermannin omistaja

Vierailija
22/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se... ei kai tämä... 
Ei kai tässä ole 

Tuijottavan koiran toinen tuleminen!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se susikoira myös tuijottaa koiraasi ja lapsiasi. Vaarallista. Kerää adressi muiden asukkaiden kanssa, että isoja koiria ei saa taloonne tuoda.

Vierailija
24/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miten toimia, jos koira hyökkää? Onko jotain aseita, esim. hiusspray? Ymmärrän, että maalla voi asua selväjärkisiä suuria koiria, mutta voitte varmasti kuvitella, että tilanne ei ole samanlainen Itä-Helsingin vuokrataloissa huumediilerien koirankoulutusmetodeilla. Ap. 

Vierailija
25/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:04"]

Varmaan se susikoira myös tuijottaa koiraasi ja lapsiasi. Vaarallista. Kerää adressi muiden asukkaiden kanssa, että isoja koiria ei saa taloonne tuoda.

[/quote]

Rapussa on useampi suuri koira, joiden kanssa ei ole ongelmia. Perheessänikin on suuria koiria. Olen nimenomaan huolissani tästä koirasta. Ap.

Vierailija
26/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:56"]

Arvaa mitä AP? Se on voi voi, jos se koira sinne muuttaa. Se ei täällä valittamalla miksikään muutu!

[/quote]

Niin että sinä et olisi huolissasi, jos seinänaapuriisi muuttaisi dobermanni, seefferi tai rottweiler? Nuoren nistin näköisen miehen omistamana? Oletko ihan selväjärkinen? Minulla on pieni koira, jonka suuri koira voi tappaa yhdellä puraisulla puhkaisemalla keuhkon ja joudun liikkumaan rapussa vaunujen, lasten ja koiran kanssa 10cm päässä tämän koiran ovesta. Mielestäni ei ole lainkaan outoa, että asia mietityttää minua. Mutta kiva, että miinuspeukutatte mutta ette anna mitään käytännön neuvoja asiasta. Ap.

[/quote]

Entäs jos sinne muuttaa kultainennoutaja tai vinttikoira? Oletko näitä yksinkertaisia idiootteja jotka luokittelee koirat tappajakoiriksi tai lempeiksi puudeleiksi tms?

Vierailija
27/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:56"]

Arvaa mitä AP? Se on voi voi, jos se koira sinne muuttaa. Se ei täällä valittamalla miksikään muutu!

[/quote]

Niin että sinä et olisi huolissasi, jos seinänaapuriisi muuttaisi dobermanni, seefferi tai rottweiler? Nuoren nistin näköisen miehen omistamana? Oletko ihan selväjärkinen? Minulla on pieni koira, jonka suuri koira voi tappaa yhdellä puraisulla puhkaisemalla keuhkon ja joudun liikkumaan rapussa vaunujen, lasten ja koiran kanssa 10cm päässä tämän koiran ovesta. Mielestäni ei ole lainkaan outoa, että asia mietityttää minua. Mutta kiva, että miinuspeukutatte mutta ette anna mitään käytännön neuvoja asiasta. Ap.

[/quote]

Entäs jos sinne muuttaa kultainennoutaja tai vinttikoira? Oletko näitä yksinkertaisia idiootteja jotka luokittelee koirat tappajakoiriksi tai lempeiksi puudeleiksi tms?

[/quote]

Olen huolissani siitä, että ihminen joka vaikuttaa nistiltä, omistaa koiran joka tarvitsee paljon aktiviteettia ja vahvaa johtajuutta. Ap.

Vierailija
28/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap ihan asiallisesti tiedustella naapurilta, miten hänen koiransa käyttäytyy. Ulkonäkö ei kuule kerro vielä mitään. Aikuisena äitinä, kai voit kertoa huolesi pienestä koirastasi... Taas niin av-provo, kun vaan voi olla! Öitä. 

Vierailija
29/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen itse olet? Kun noin hanakasti heti katekorioit ulkonäön perusteella.

Taidat itse olla suomiryhävalas lehmä. Ainakin näytät siltä, ja joka elää muiden verovaroin ja ruikuttaa omaa rumuuttaan.

Vierailija
30/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:04"]

[/quote]

Rapussa on useampi suuri koira, joiden kanssa ei ole ongelmia. Perheessänikin on suuria koiria. Olen nimenomaan huolissani tästä koirasta. Ap.

[/quote]

Mitä tämä koira sitten on tehnyt? Ehkä tämä "nistin näköinen tyyppi" ajattelee sinunkin olevan kouluttamaton sossupummi jonka kaikki lapset ovat eri miehiltä ja koirasi on nyrkillä tapettava rotta. Tuntuuko tämä kivalta? Jospa lopettaisit nuo ennakkoluulosi.

Vierailija
31/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo. Hiusspray paljasti. Eikai kukaan nyt tuollaisia tosissaan kysele. Ja myös 4 kertaa päivässä avattava ovi oli paljastava. Oikein laskettu ovenavauskerrat :D Ja oliko näin, että koira ei vartioi edes pihassa vaan on oikeasti asunnossa sisällä? Siellä se koira varmaan odottelee "neljästi päivässä minua härnätään, tätä on nyt jatkunut liian pitkään, haukkaan kostoksi lasta ja minikoiraa heti kun ovi aukeaa"

Vierailija
32/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:04"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tämä koira sitten on tehnyt? Ehkä tämä "nistin näköinen tyyppi" ajattelee sinunkin olevan kouluttamaton sossupummi jonka kaikki lapset ovat eri miehiltä ja koirasi on nyrkillä tapettava rotta. Tuntuuko tämä kivalta? Jospa lopettaisit nuo ennakkoluulosi.

[/quote]

Kyllä minä tunnistan huumeidenkäyttäjän. Jos silmät seisovat päässä ja puhe on mitä on, ja kaikki kaverit samanlaisia.  Ap.

Vierailija
33/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]

Ap on provo. Hiusspray paljasti. Eikai kukaan nyt tuollaisia tosissaan kysele. Ja myös 4 kertaa päivässä avattava ovi oli paljastava. Oikein laskettu ovenavauskerrat :D Ja oliko näin, että koira ei vartioi edes pihassa vaan on oikeasti asunnossa sisällä? Siellä se koira varmaan odottelee "neljästi päivässä minua härnätään, tätä on nyt jatkunut liian pitkään, haukkaan kostoksi lasta ja minikoiraa heti kun ovi aukeaa"

[/quote]

Niin, jos et ymmärtänyt; käytän oman koirani neljä kertaa päivässä ulkona. Ja hiusspray... Puukkoko olisi parempi? Ap.

Vierailija
34/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ap, tuskin kovin paljon parempi ihminen olet jos asut kerrostalossa nistien asuinalueella lastesi kanssa.

Sinä ja sinun koirasi on sanojesi mukaan täydellinen. Naapurisi on nistin näköinen joka tuskin osaa pitää kurissa aikuista koiraa. Anna kun veikkaan, sinun lapsesi on paremmin kasvatettu kuin naapurisi työttömän parikymppisen naisen?

Selvä provo.

Vierailija
35/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän trollin kannattaakin olla huolissaan omasta koirastaan. Raukka pääsee ulos vain 2 kertaa päivässä, mikä alkaa jo olla eläinrääkkäystä.

Vierailija
36/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:13"]

[/quote]

Niin, jos et ymmärtänyt; käytän oman koirani neljä kertaa päivässä ulkona. Ja hiusspray... Puukkoko olisi parempi? Ap.

[/quote]Älähän nyt ala mutella tarinaa. Sanoit käveleväsi naapurin oven ohi 4x päivässä. Siis 2 reissua edes takas.

Vierailija
37/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:17"]

Ainiin ap, tuskin kovin paljon parempi ihminen olet jos asut kerrostalossa nistien asuinalueella lastesi kanssa.

Sinä ja sinun koirasi on sanojesi mukaan täydellinen. Naapurisi on nistin näköinen joka tuskin osaa pitää kurissa aikuista koiraa. Anna kun veikkaan, sinun lapsesi on paremmin kasvatettu kuin naapurisi työttömän parikymppisen naisen?

Selvä provo.

[/quote]

Mitään kunnon neuvoja en saanut. Pelkkää haukkumista. Täällä ei siis saa puhua tällaisista asioista, nämä ovat kiellettyjä. Suuret koirat eivät ole koskaan vaaraksi kenellekään, pienet koirat sen sijaan ovat hengenvaarallisia. Näinhän se menee. Mukavaa jatkoa. Ap. 

Vierailija
38/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, että ihmiset ovat aggressiivisia! Ei ihme, että on olemassa niin pahoinvoivia lapsia ja koiria. Tämäkin ketju osoittaa sen. Toinen on ihan vilpittömästi huolissaan omasta koirastaan, ja muut vain haukkuvat ja käyvät henkilökohtaisuuksiin. 

Vierailija
39/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoivat lapset mainittu!

Vierailija
40/72 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:22"]Vitsi, että ihmiset ovat aggressiivisia! Ei ihme, että on olemassa niin pahoinvoivia lapsia ja koiria. Tämäkin ketju osoittaa sen. Toinen on ihan vilpittömästi huolissaan omasta koirastaan, ja muut vain haukkuvat ja käyvät henkilökohtaisuuksiin. 

[/quote]

Yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla huolissaan?? Eläinsuojeluviranomaiset on sitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi