Onko olemassa naista
Jota kiinnostaa mm historia, tutkimus eri aloilta, museot, vanhat linnat. Matkustelu, kaupunki kuin myös maaseutu. Seksi, rakkaus, perhe, shamppanja kuin myös kuntosali tai lenkkipolku. Taide, kulttuuri, henkisyyskin. Luxus ja vaatimaton elämä. Onko tuollaisia naisia olemassa vielä vapaana?
Kyselee yhtä etsivä.
Kommentit (17)
Ei oo jos olet 50 täyttänyt ja yhä etsit.
Ei. Ei sulle.
Vierailija kirjoitti:
On. Vielä kun löytyisi samanlainen 30-45-vuotias mies, joka haluaa lapsiakin. Mistä näitä löytää?
Täältä. Olen ikäni puolesta tuossa loppupäässäsi, lapset tehty jo. En sulje ollenkaan pois ajatusta vielä uusista lapsosista.
-Ap
Kaikki tuo ja vielä paljon muuta. Vain shamppanja ei. Olen varattu :)
Numero 1 kirjoitti:
Oletko ap pk-seudulta?
Pirkanmaalta. Muuttaminen ei olisi ongelma enää nykyään, vaikka asuinpaikkaani rakastankin. Jo täältä joutaisi pois. Olen sopeutuva.
Kaikki tuo kuuluu elämääni, samoin aviomies ja aikuiset lapset.
Leila Koo kirjoitti:
Kaikki tuo ja vielä paljon muuta. Vain shamppanja ei. Olen varattu :)
Kukas sen kissanhännän nostaa, jollei kissa itse. Typerää.
"Luxus ja vaatimaton elämä." Täh?
Ei voi tässä anonyymillä palstalla yhteystietoja antaa, mutta katseleppa OKCupidista Helsingin alueelta, niin jospa löydettäisiin toisemme 🙂
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin viisas, kun ihmettelet.
Numero 1 kirjoitti:
Ei voi tässä anonyymillä palstalla yhteystietoja antaa, mutta katseleppa OKCupidista Helsingin alueelta, niin jospa löydettäisiin toisemme 🙂
En pyöri deittipalstoilla nykyään. Eihän sitä tiedä, vaikka joskus toisemme tapaisimmekin kenties. Elämä on ihmeellistä, koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin viisas, kun ihmettelet.
Tarkoitat kai "älykäs". Mutta selitä toki, miten yhdistät nuo vastakohdat.
Työskentelen matkailualalla, joten sattumalta tapaaminen ei ole edes sula mahdottomuus 🙂 Hyvää yötä!
Numero 1 kirjoitti:
Työskentelen matkailualalla, joten sattumalta tapaaminen ei ole edes sula mahdottomuus 🙂 Hyvää yötä!
:)
On. Vielä kun löytyisi samanlainen 30-45-vuotias mies, joka haluaa lapsiakin. Mistä näitä löytää?