Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioidaanko vain kauniiden ja suosittujen ihmisten nimipäivät työpaikoilla ja harrastuksissa?

Vierailija
12.11.2020 |

Yritin tänään oikein että minua kutsuttaisiin nimeltä oikein monta kertaa, torkuin ja olin muka ajatuksissani, pomo tosin sanoo Vippe vaan ja työkaverit mutta oikein yritin tulla huomatuksi mutta ei. Virpin päivä tärkeä jo talven sääennusteidenkin pohjalta; mikä Virpinä vippaa, sitä maaliskuu kurmoottaa ( tarkoittaa että jos on Virpiltä lunta niin ei sula vaa vielä Matinpäivänä 15 maaliskuuta tuuli hangella sitä lunta kurmoottae lennättää)
Viimeviikolla koko porukka sekaisin yhdestä nimipäiväsankarista joka onkin kiva ja mukava mutta myös kauis. Sama harrastuksissa, kauniide nimipäivät huomataan koska kauniille halutaan olla kilttejä että hän huomaisi ja kauniit ovat niin tottuneet kohteliaisuuksiin ja palvontaan että huomaavat enää vain jotkut kakut ja kynttilät jotka on kunnniakseen järjestetyt.
T. Yks pettynyt Vippe

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sinulle, Vippe, ollaankin koko ajan kilttejä ja ystävällisiä mutta et huomaakaan sitä huomaavaisuutta vaan näet vain muille järjestetyt kaakut ja kynttilät?

Oletko huomioinut työpaikan tai harrastuksen kilttiä poikaa, huomaisitko hänen huomionosoituksiaan?

Vierailija
2/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ikinä ole ollut työpaikassa, jossa nimipäiviä mitenkään noteerattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. maaliskuuta on Riston päivä.

Vierailija
4/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ne bileet laittaa itse sankari pystyyn. Tuo kakkua, karkkeja ja limua nimi/syntymäpäivänsä varjolla. Ja tulee sillä tavoin huomioiduksi.

Vierailija
5/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana, että ihmiset vievät herkkuja tarjolle omana nimipäivänään.

Vierailija
6/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vietä nimipäiviä mitenkään niin en varmaan huomaisi muidenkaan nimipäiviä. Omalla työpaikalla niitä henkilöitä juhlitaan jotka eniten tuovat itseään esille. Siis muistakin aiheista kuin nimipäivistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä