Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu nuolemaan minua?

Vierailija
12.11.2020 |

Millä keinoin saisin hänen siihen ryhtyvän?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostamalla

Vierailija
2/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vagisan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et millään, vaihda mies. Moni haluaa..

Vierailija
4/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon ei pitänyt olla kysymys. Tuli ylimääräisenä. -Ap

Vierailija
5/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa tuosta helposti syövän jos on visvasyylä joskus kaihertanut, kuuluuko miehesi siis riskiryhmään kotonaan?

Vierailija
6/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese alakertasi joskus.

Vierailija
7/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua niin sitä pitää kunnioittaa.

Vierailija
8/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei tykkää kalasta?

Vierailija
9/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat nuolee mielellään.

Vierailija
10/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haet sitä, mitä et kotoa saa, sitten jostain muualta. Luulisi kilpailuvietin heräävän ja pitävän sua hyvänä ;)

Vierailija
11/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei koskaan ikinä milloinkaan halunnut edes kokeilla. Nykyinen rakastaa nuolla...vaihtamalla paranee 😎

Vierailija
12/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite todennu vaa kylmästi etten miekää ota suihin. Siinä ei auta itkut et ku ei tykkää nuolla, suihin otto on nii hyvän tuntosta yms. Voi kuulkaa miehet ku tunne on molemmin puoleinen! Miks mun pitää tehdä jtn ällöä mut sun ei?

Vierailija
13/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako mies kuitenkin itse suihinottoa?

Vierailija
14/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole pakko jos ei halua. teiltä on intohimo hävinnyt.

Vierailija
15/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa tuosta helposti syövän jos on visvasyylä joskus kaihertanut, kuuluuko miehesi siis riskiryhmään kotonaan?

AP:n kannattaa ostaa suojia tai laittaa tuorekelmua väliin jos on tauteja ollut historiassa. Puhu ap avoimesti miehellesi syöpäriskistä ja elmnukelmua väliin.

Vierailija
16/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että haet sitä, mitä et kotoa saa, sitten jostain muualta. Luulisi kilpailuvietin heräävän ja pitävän sua hyvänä ;)

Ja tätä vielä yläpeukutetaan??? Jos mies neuvoisi noin, niin johan alkaisi lynkkaus.

Vierailija
17/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite todennu vaa kylmästi etten miekää ota suihin. Siinä ei auta itkut et ku ei tykkää nuolla, suihin otto on nii hyvän tuntosta yms. Voi kuulkaa miehet ku tunne on molemmin puoleinen! Miks mun pitää tehdä jtn ällöä mut sun ei?

Jos pidät sitä ällönä, niin älä ihmeessä tee. Äläkä odota toisiltakaan heidän mielestään ällöjen asioiden tekemistä. Alistusleikit sitten erikseen.

Ihmisillä on kyllä outoja ajatuksia seksistä. Varsinkin tällä palstalla. Seksin olisi tarkoitus olla kivaa kaikille osapuolille.

Vierailija
18/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suihinottaminen on mielestäsi ällöä niin ei sinun pidä tehdä sitä sitten missään tapauksessa.

Ei seksi ja seksuaaliset aktit mene terveessä suhteessa siten että tehdään ällöttäviäkin asioita että saa "vastapalvelukseksi" jotain takaisin. Terveessä suhteessa tehdään asioita joista molemmat tykkää ja haluaa. Ei sen pidä olla mitään vaihtokauppaa myöskään. "Mä teen tätä niin jäät mulle tän jutun sit velkaa" Ei ei ja ei.

Jos mies ei halua antaa suuseksiä niin se on sillä selvä. Jos nainen ei halua peppuseksiä niin se on sillä selvä. Mutta tuommoinen asenne että "jos mä en saa tätä niin sä et saa tätä" kertoo kyllä vinksahtaneesta asennoitumisesta seksielämään.

Aloittajalle: Vaihtoehtosi on vaihtaa miestä tai tyytyä olemaan ilman suuseksiä. Painostaa ei kannata alkaa.

Vierailija
19/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä ällöttää tehdä sinulle rakkaudentekoja ja sinua hänelle, niin joko olette täysin väärien ihmisten kanssa molemmat tai sitten ansaitsette toisenne.

Vierailija
20/40 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miehenä jättäisi nuolematta. Olisin pikemminkin pettynyt, jos ei saisi nuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi