Tulkaa puhumaan rivoja
Haluan penistä pilluun ja pyllyyn samaan aikaan ja että joku sitoo minut hogtie asentoon sekä pissaa päälleni sekä pitää mua huorana sekä orjana 48 tuntia.
Ja tiputtaa steariinia nännien päälle ja pilluun uuh ooh aah aah
Kommentit (8)
Kuka haluaa sitoa minut puuhun kiinni ja samalla työntää sormensa mun kostuneeseen pilluun
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kusemis ja steariinijutskat nyt nappaa oikein.
Mitkä fantasiat nappaa kerro mulle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi mukavaa 'rankaista tuhmana ollutta" naista, joka on rohjennut käydä vieraita panemassa juuri. Komennan naisen makkariin.
Vaatteet pois ja sängyn eteen seisomaan! Riisun itseni ja otan nahkavyöni farkuistani. Taitan sen kaksinkerroin. Lyön ensin kevyesti. Katson reaktiotasi. 5 kertaa pakaroillesi, jokainen lyönti on kovempi kunnes sinulta pääsee jo kyynel. Heitän vyön pois ja laitan liukuvoidetta peppuusi hieman. Työnnyn takaapäin sisääsi ja panen sinua lujaa, huudat nautinnosta. Vääntelehdit allani. Purkaudun sinuun, ja koskettelemme toisiamme hellästi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi mukavaa 'rankaista tuhmana ollutta" naista, joka on rohjennut käydä vieraita panemassa juuri. Komennan naisen makkariin.
Vaatteet pois ja sängyn eteen seisomaan! Riisun itseni ja otan nahkavyöni farkuistani. Taitan sen kaksinkerroin. Lyön ensin kevyesti. Katson reaktiotasi. 5 kertaa pakaroillesi, jokainen lyönti on kovempi kunnes sinulta pääsee jo kyynel. Heitän vyön pois ja laitan liukuvoidetta peppuusi hieman. Työnnyn takaapäin sisääsi ja panen sinua lujaa, huudat nautinnosta. Vääntelehdit allani. Purkaudun sinuun, ja koskettelemme toisiamme hellästi sen jälkeen.
Miksi luulet ettähuudan nautinnosta? no en odellakaan. Herranjestas just poronon lumia ielikuvia miehille!!! Kaukana, tosi kaukana todellisuudesta. Ei naista noin tyydytetä. sori vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaatteet pois ja sängyn eteen seisomaan! Riisun itseni ja otan nahkavyöni farkuistani. Taitan sen kaksinkerroin. Lyön ensin kevyesti. Katson reaktiotasi. 5 kertaa pakaroillesi, jokainen lyönti on kovempi kunnes sinulta pääsee jo kyynel. Heitän vyön pois ja laitan liukuvoidetta peppuusi hieman. Työnnyn takaapäin sisääsi ja panen sinua lujaa, huudat nautinnosta. Vääntelehdit allani. Purkaudun sinuun, ja koskettelemme toisiamme hellästi sen jälkeen.Miksi luulet ettähuudan nautinnosta? no en odellakaan. Herranjestas just poronon lumia ielikuvia miehille!!! Kaukana, tosi kaukana todellisuudesta. Ei naista noin tyydytetä. sori vaan..
No tuo on se vakiotumputtaja joka on elämästä ja oikeista naisista täysin vieraantunut. Hakee jatkoa onnettomille runkkutarinoilleen. Erityisen säälittävä tapaus.