Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulkaa puhumaan rivoja

Vierailija
12.11.2020 |

Haluan penistä pilluun ja pyllyyn samaan aikaan ja että joku sitoo minut hogtie asentoon sekä pissaa päälleni sekä pitää mua huorana sekä orjana 48 tuntia.

Ja tiputtaa steariinia nännien päälle ja pilluun uuh ooh aah aah

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kusemis ja steariinijutskat nyt nappaa oikein.

Vierailija
2/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa sitoa minut puuhun kiinni ja samalla työntää sormensa mun kostuneeseen pilluun

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä fantasiat nappaa kerro mulle

Ap

Vierailija
4/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseminen on turn off

Vierailija
5/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi mukavaa 'rankaista tuhmana ollutta" naista, joka on rohjennut käydä vieraita panemassa juuri. Komennan naisen makkariin.

Vaatteet pois ja sängyn eteen seisomaan! Riisun itseni ja otan nahkavyöni farkuistani. Taitan sen kaksinkerroin. Lyön ensin kevyesti. Katson reaktiotasi. 5 kertaa pakaroillesi, jokainen lyönti on kovempi kunnes sinulta pääsee jo kyynel. Heitän vyön pois ja laitan liukuvoidetta peppuusi hieman. Työnnyn takaapäin sisääsi ja panen sinua lujaa, huudat nautinnosta. Vääntelehdit allani. Purkaudun sinuun, ja koskettelemme toisiamme hellästi sen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä Ap katosi?

Vierailija
7/8 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi mukavaa 'rankaista tuhmana ollutta" naista, joka on rohjennut käydä vieraita panemassa juuri. Komennan naisen makkariin.

Vaatteet pois ja sängyn eteen seisomaan! Riisun itseni ja otan nahkavyöni farkuistani. Taitan sen kaksinkerroin. Lyön ensin kevyesti. Katson reaktiotasi. 5 kertaa pakaroillesi, jokainen lyönti on kovempi kunnes sinulta pääsee jo kyynel. Heitän vyön pois ja laitan liukuvoidetta peppuusi hieman. Työnnyn takaapäin sisääsi ja panen sinua lujaa, huudat nautinnosta. Vääntelehdit allani. Purkaudun sinuun, ja koskettelemme toisiamme hellästi sen jälkeen.

Miksi luulet ettähuudan nautinnosta? no en odellakaan. Herranjestas just poronon lumia ielikuvia miehille!!! Kaukana, tosi kaukana todellisuudesta. Ei naista noin tyydytetä. sori vaan..

8/8 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi luulet ettähuudan nautinnosta? no en odellakaan. Herranjestas just poronon lumia ielikuvia miehille!!! Kaukana, tosi kaukana todellisuudesta. Ei naista noin tyydytetä. sori vaan..

No tuo on se vakiotumputtaja joka on elämästä ja oikeista naisista täysin vieraantunut. Hakee jatkoa onnettomille runkkutarinoilleen. Erityisen säälittävä tapaus.