Mikä on naisten kaunein ruumiinosa?
Kommentit (47)
Ehdottomasti pylly jos se olisi mahdollista niin muuttaisin itseni leego-ukon kokoiseksi ja muuttaisin kauniin naisen pyllyyn asumaan.
Kiltti Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pylly jos se olisi mahdollista niin muuttaisin itseni leego-ukon kokoiseksi ja muuttaisin kauniin naisen pyllyyn asumaan.
Kiltti Mies 28
Haluaisitko puhua tuhmia ;) Mulla on aikaa
N22
Vierailija kirjoitti:
Kiltti Mies 28
Ja nainen luulisi että kihomato siellä kutittelee ja viskaisi sinut vessanpönttöön.
Ksunein ja kiihottavin ei välttämättä ole sama adia. Kumpaa tässä nyt kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti Mies 28
🤣👍
Kyllä se on kokonaisuus. Sanassa itsessäänkin esiintyy naisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ksunein ja kiihottavin ei välttämättä ole sama adia. Kumpaa tässä nyt kysyttiin?
Ota nyt se toinen käsi pois housuista kun tänne kirjoittelet.
Riippuu ihan naisesta. Esim. jollain voi olla tosi hyvät rinnat, toisella peppu. Jollakin vatsa, jollain reidet ja jollain taas sääret/pohkeet. Jollain kauniit silmät, jollain suu. Joillain moni noista, toisilla muutama.
Mulla on sen verran laaja maku että on monia kauniita piirteitä että en voi sanoa jotain yhtä tiettyä. :)
Mutta yleisesti ehkä vaikka nyt lantio on mun mielestä kaunis naisella, jos se on suht leveä ja erottuva.
Muistatteko sen dödö- TAI sheiverimainoksen vuosien takaa, kun nainen kysyy mieheltään "kulta, mistä pidät minusta eniten?" ja vastaus on kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kaikkialta rumia.
Mutsis oli ja siksi sä olet tuollainen.
Hiukset. :) Mikää ei oo nii söpöö, ku lyhyet ruskeet hiukset ja sellane tosi pieni ponnari. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Hiukset. :) Mikää ei oo nii söpöö, ku lyhyet ruskeet hiukset ja sellane tosi pieni ponnari. :D M25
Ihan kuin minä kiitos kehusta :))
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minä kiitos kehusta :))
N23
Ollos hyvä. :) M25
Mitä tää on?
N21